السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
أنا أسمى عبدالرحمن من محافظة المنوفية بس مش متدين أوى للأسف
بس مستغرب ازاى المسيحين بيسجدو لـ الصليب والصور والأيكونات اللى موجودة فى الكنيسة دة غير ان أنا شوفت صورة لـ واحد بيسجد لـ شنودة
دة غير ان أنا بستغرب من الريحة الغريبة بتاعتهم
دخلت المنتدى هنا عشان أعرف كل حاجة عنهم وأتعلم أرد على أى واحد مسيحى لو اتكلم عن الأسلام
أنا أسمى عبدالرحمن من محافظة المنوفية بس مش متدين أوى للأسف
بس مستغرب ازاى المسيحين بيسجدو لـ الصليب والصور والأيكونات اللى موجودة فى الكنيسة دة غير ان أنا شوفت صورة لـ واحد بيسجد لـ شنودة
دة غير ان أنا بستغرب من الريحة الغريبة بتاعتهم
دخلت المنتدى هنا عشان أعرف كل حاجة عنهم وأتعلم أرد على أى واحد مسيحى لو اتكلم عن الأسلام


وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلاً مِّمَّن دَعَا إِلَى اللَّهِ وَعَمِلَ صَالِحاً وَقَالَ إِنَّنِي مِنَ الْمُسْلِمِينَ فصلت33



îن îëéىهْ نçمùهْ?