سلام ونعمه رب المجد يسوع المسيح
انا متابعه المناظره يوميا وبدخل كل يوم
بس كان فيه مشكله المنتتدى مش راضي يفتح اصلا تقريبا كان فيه مشكله في السيفيرس عشان كده مكنتش عاررفه اسجل دخولى
وانا جاهزه للحوار
انا متابعه المناظره يوميا وبدخل كل يوم
بس كان فيه مشكله المنتتدى مش راضي يفتح اصلا تقريبا كان فيه مشكله في السيفيرس عشان كده مكنتش عاررفه اسجل دخولى
وانا جاهزه للحوار
ولكننا نقول : أهلاً بكِ مرة أخرى .
.
في إنتظار تعليقك على المداخلة رقم 12 .
ولكِ مني كل احترام وتقدير .




îن îëéىهْ نçمùهْ?