السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
تعليق بسيط جدا جدا علي كلام الاخت لا افهمها بصراحه
نركز مره ثانيه في هذه الجمله
وفي نفس المداخله ذكرت الاخت
شئ غريب جدا ان حضرتك تكوني متاكده تماما ان مفيش رب ومع ذلك تسهرى الليل وتقولى يارب طمني يارب طمني يارب طمني يارب طمني
يقول سبحانه تعالى (إن الله لا يهدي من هو مسرف كذاب)
ويقول ايضا
وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ تَرَى الَّذِينَ كَذَبُواْ عَلَى اللَّهِ وُجُوهُهُم مُّسْوَدَّةٌ أَلَيْسَ فِي جَهَنَّمَ مَثْوًى لِّلْمُتَكَبِّرِينَ{60})
تعليق بسيط جدا جدا علي كلام الاخت لا افهمها بصراحه
بس مع مرور الوقت دخلت فى الحاد ........لدرجة انى متاكدة تماما انه لا يوجد رب
لدرجة انى متاكدة تماما انه لا يوجد رب
سهرت الليل وانا اقول فى السماء......
يارب طمنى....يارب طمنى.........يارب طمنى.............يارب طمنى.............يارب طمنى............يارب طمنى...............يارب طمنى
يارب طمنى....يارب طمنى.........يارب طمنى.............يارب طمنى.............يارب طمنى............يارب طمنى...............يارب طمنى
ب طمنى....يارب طمنى.........يارب طمنى.............يارب طمنى.............يارب طمنى............يارب طمنى...............يارب طمنى
يقول سبحانه تعالى (إن الله لا يهدي من هو مسرف كذاب)
ويقول ايضا
وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ تَرَى الَّذِينَ كَذَبُواْ عَلَى اللَّهِ وُجُوهُهُم مُّسْوَدَّةٌ أَلَيْسَ فِي جَهَنَّمَ مَثْوًى لِّلْمُتَكَبِّرِينَ{60})



îن îëéىهْ نçمùهْ?