أصل الأخ أحمد أنا حذفتله مشاركة قبل كده ..لظروف حوار
واللي يتلسع من الشوربه بأة
والله يا أخ أحمد أنا لما كنت عضو في المنتدى ده أنا إتوقفت لمدة 24 ساعة بسبب شد مع نصراني
والمشرف حذفلي كثير من المشاركات ...ولو بحثت في المنتدى هنا هتجد الموضوع !
بس فعلا إكتشفت إنه كان صح وأنا الغلط .. !!
علشان كده متزعلش مني ..مش إتأسفتلك
ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف ألف مليون مبروك
îن îëéىهْ نçمùهْ?