1. هههه , لا طبعاً حضراتكم فسروا كلامى زى ما أنتتم عايزين , حضراتكم مش بتغلطوا أبداً
2. الله أعلم من سيدخل النار ومن سيدخل الجنة
3. أعترض على وجود الحور العين بدون كنيسة أبكار فإما ألا يكون موجود شىء أو يتواجد الإثنين
4. يا أستاذ كلمنى بحكم دينى , أيوه أنا بأومن بكلام ربنا وتعاليم رسوله الأطهر يسوع المسيح
5. الحديث ممتاز وأنا بنفسى هادعو بيه الناس إلى الإسلام
2. الله أعلم من سيدخل النار ومن سيدخل الجنة
3. أعترض على وجود الحور العين بدون كنيسة أبكار فإما ألا يكون موجود شىء أو يتواجد الإثنين
4. يا أستاذ كلمنى بحكم دينى , أيوه أنا بأومن بكلام ربنا وتعاليم رسوله الأطهر يسوع المسيح
5. الحديث ممتاز وأنا بنفسى هادعو بيه الناس إلى الإسلام


؟ 



îن îëéىهْ نçمùهْ?