بسم الله الرحمن الرحيم
انا فى واحد اعرفة ....لايعبد الله...بيقول الله دة وهم كبير الناس عملوا عشان القوى لايفترى على الضعيف ومافيش
حد يسرق وهكذا عشان الدنيا ما تخربش....وفى أثناء الحوار معاه...
فى واحد من اصحابى كان عنده حروق متفرقة فى الوجه وكانت عملة تشوية فى الوجه وفى الذراع الايمن كلة
المهم هذا الملحد....قال اثناء الحوار لو فى رب فى الدنيا حقيقى...اشفى هذا المريض..وقال ان
اتحداك اذا كنت تقدر تشفى هذا الانسان وقال لو لم يشفى هذا الولد يبقى لايوجد اله بصحيح
وقال الشاب الملحد يا رب لو شفيت هذا الانسان سوف اكون خدام ليك فى الارض لم افعل اى شىء يغضبك
بس عايز اتأكد فيها حاجة دية يارب ...المصيبة الكبيرة ان صديقى صدق الكلام ...وكل يوم عمال يقول لينا هو ربنا
مش عايز يستجيب دعائى لية ودخل فى دماخة ان فعل مفيش رب كان بيصلى قطع الصلاة وكمان فى حاجة تانية
افتكر ان الدين الاسلامى غير صحيح...فبقى مسيحى من غير ماحد يعرف من اهله ...وعمال يدعى يسوع وكلام
مش مفهوم ...المهم ربنا لم يسجيب له ايضا...فخرج من الدين المسيح والاسلامى ولم يعبد الله من اساسه
وانا مش عارف اعملة اية بالظبط انا بحبة جدا فهو شخص جميل ومثالى وساعات وانا بكلامة يبكى...
انا بالنسبة له صديقة الذى يعطينى كل اسراره وانا قلت له مش هسيبك ولازم اشوف حل
فارجوا من كل واحد يقول اعمل ايه عشان ارجعه عن هذه الفكرة ...وهل ممكن ان يشفى بدعاء معين
يا جماعة رمضان فى السكة انا عايز يصوم معايا رمضان
انا فى واحد اعرفة ....لايعبد الله...بيقول الله دة وهم كبير الناس عملوا عشان القوى لايفترى على الضعيف ومافيش
حد يسرق وهكذا عشان الدنيا ما تخربش....وفى أثناء الحوار معاه...
فى واحد من اصحابى كان عنده حروق متفرقة فى الوجه وكانت عملة تشوية فى الوجه وفى الذراع الايمن كلة
المهم هذا الملحد....قال اثناء الحوار لو فى رب فى الدنيا حقيقى...اشفى هذا المريض..وقال ان
اتحداك اذا كنت تقدر تشفى هذا الانسان وقال لو لم يشفى هذا الولد يبقى لايوجد اله بصحيح
وقال الشاب الملحد يا رب لو شفيت هذا الانسان سوف اكون خدام ليك فى الارض لم افعل اى شىء يغضبك
بس عايز اتأكد فيها حاجة دية يارب ...المصيبة الكبيرة ان صديقى صدق الكلام ...وكل يوم عمال يقول لينا هو ربنا
مش عايز يستجيب دعائى لية ودخل فى دماخة ان فعل مفيش رب كان بيصلى قطع الصلاة وكمان فى حاجة تانية
افتكر ان الدين الاسلامى غير صحيح...فبقى مسيحى من غير ماحد يعرف من اهله ...وعمال يدعى يسوع وكلام
مش مفهوم ...المهم ربنا لم يسجيب له ايضا...فخرج من الدين المسيح والاسلامى ولم يعبد الله من اساسه
وانا مش عارف اعملة اية بالظبط انا بحبة جدا فهو شخص جميل ومثالى وساعات وانا بكلامة يبكى...
انا بالنسبة له صديقة الذى يعطينى كل اسراره وانا قلت له مش هسيبك ولازم اشوف حل
فارجوا من كل واحد يقول اعمل ايه عشان ارجعه عن هذه الفكرة ...وهل ممكن ان يشفى بدعاء معين
يا جماعة رمضان فى السكة انا عايز يصوم معايا رمضان


فَادْعُوا اللَّهَ مُخْلِصِينَ لَهُ الدِّينَ

îن îëéىهْ نçمùهْ?