إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

ايس كريم بطعم الويسكى

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    اشربي براحتك يا جهاد

    مفيش مشاكل و احسن من المياه الغازية

    و موضوع الكحول ده له, شقين

    اولا , الشركات المنافسة تلعب على وتر الدين من تحت لتحت لابعاد المستهلكين عنه و لترويج منتجاتهم

    والنقطة التانية ان بعض الوكلاء و مندوبين البيع يتبنون هذه الاشاعة و هي احتواء الفيروز او البيريل على كحول ,

    ليبيعونه بسعر عالي خاصة في الاقاليم و الارياف

    فقد وصلت سعر الزجاجة في بعض المراكز لخمسة جنيه
    <img src=\'http://galerie.fantome.ca/smil/anm/obje/019x200billard.gif\' border=\'0\' alt=\'user posted image\' />

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #17
      صوره لها معنى‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;


      <span style=\'font-family:Arial\'><span style=\'font-size:12pt;line-height:100%\'><span style=\'color:blue\'>أمنت باللـــــــه مخلصاً</span></span></span>

      îن îëéىهْ نçمùهْ?

      Working...
      X