اشربي براحتك يا جهاد
مفيش مشاكل و احسن من المياه الغازية
و موضوع الكحول ده له, شقين
اولا , الشركات المنافسة تلعب على وتر الدين من تحت لتحت لابعاد المستهلكين عنه و لترويج منتجاتهم
والنقطة التانية ان بعض الوكلاء و مندوبين البيع يتبنون هذه الاشاعة و هي احتواء الفيروز او البيريل على كحول ,
ليبيعونه بسعر عالي خاصة في الاقاليم و الارياف
فقد وصلت سعر الزجاجة في بعض المراكز لخمسة جنيه
مفيش مشاكل و احسن من المياه الغازية
و موضوع الكحول ده له, شقين
اولا , الشركات المنافسة تلعب على وتر الدين من تحت لتحت لابعاد المستهلكين عنه و لترويج منتجاتهم
والنقطة التانية ان بعض الوكلاء و مندوبين البيع يتبنون هذه الاشاعة و هي احتواء الفيروز او البيريل على كحول ,
ليبيعونه بسعر عالي خاصة في الاقاليم و الارياف
فقد وصلت سعر الزجاجة في بعض المراكز لخمسة جنيه

îن îëéىهْ نçمùهْ?