إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

الى كل عضو جديد . من فضلك لحظه يا [you]

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    أنا عن نفسي اي إجراء فيه حماية لحقوق الاخرين عمرى ما أزعل او أتضايق اطلاقا
    وطبيعي جدا ان اخد الحذر والاحتياط لكل حاجة شيء جميل جدا واللي يتبعه يبقى حد مش اي كلام
    فامش عايزة حد يظن ان عشان مشاركاتي مش بتتعرض الا بعد عرضها على ادراة الموقع ان دة شيء يزعلني بالعكس ابدا دي حاجة تؤكد لي اني بتعامل مع ناس كويسين وفيهم خير بنعمتك يارب وحدك وانا سعيدة بوجودى وتسجيلي في موقع دينى
    وبطلب من ربنا ينورنا جميعا ويثبت الحق في قلوبنا ونموت ونحيا على الحق
    اللهم يا الله ءااااااميـــن
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #92
      المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شقاوه مشاهدة المشاركة
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
      نورت المنتدى يا ابو عزت المصرى

      ما أحلى طلتكـ يا ابو عزت المصرى

      ما أحلى تواجدكـ يا ابو عزت المصرى

      ما أحلى من دلكـ علينا ياابو عزت المصرى

      ما أحلى ان تكونـ اخـ لنا يا ابو عزت المصرى

      ماحلى ان تكون ردودكـ شامله ابو عزت المصرى


      ما أحلى يكون الجميع لكـ اصدقاء يا ابو عزت المصرى

      ما أحلى ان نستفيد من جديدكـ يا ابو عزت المصرى


      ما أحلى ان ترفدنا بروائعكـ يا ابو عزت المصرى


      ما أحلى ان تكونـ زهرة عطره ياابو عزت المصرى


      ما أحلى ان تكونـ غصن زيتون يا ابو عزت المصرى

      ما أحلى ان تكونـ نهرا يرتوي منه العطشى يا ابو عزت المصرى


      ما ان تكونـ بهذا الصرح فعالا ياابو عزت المصرى


      ما أحلى ان ننتعمـ برحيق قلمكـ يا ابو عزت المصرى

      اعذرنا على التقصير يا ابو عزت المصرى


      انت صاحب الدار يا ابو عزت المصرى
      ونحن الضيوف


      ماشاء الله تعالى من اجمل الترحيبات التى قابلتها
      فى حياتى فى المنتديات
      بارك اللهم فيكم وفى كلمات الترحيب فانها تدل
      على طيب وصفاء عنصركم وكريم اخلاقكم

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #93
        بسم الله الرحمن الرحيم
        الحمد لله رب العالمين وصلى الله على سيدنا محمد واله وصحبه اجمعين
        كم انا شاكرا لكم هذا الترحيب وان دل على شيء فانما يدل على اخلاقكم الكريمة
        وليس ذلك عليكم بغريب فتلك اخلاق من تربا في مدرسة الحبيب المصطفى
        فشكرا لكم وجعل الله ذلك في ميزان حسناتكم

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #94
          و الله سعيدة بادب و ثقافة الترحيب هذه شكرااااااااااا جزيلااااااا و طلتكم اروع

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #95
            شكرا...
            لي الشرف

            îن îëéىهْ نçمùهْ?

            Working...
            X