شكرا على الكلمات الجميلة وهذا الأستقبال الطيب /// الحقيقة اخى انى مشارك فى منتدى عالم المعرفة وهو منتدى طيب ويدافع عن أهل السنة والجماعة ضد الخبيثين الشيعة أعداء الأوطان والأديان وخاصة كرههم للدين الإسلامى /// وسعدت جدا لمعرفتى بمنتداكم الرائع /// وأنا لست عالم دين أنا فقط أدافع بما تيسر لى من معلومات من خلال قراءاتى المختلفة /// ونحمد الله تعالى أننا أهل السنة والجماعة نفتخر بصحة منهجنا الحنيف الذى لاتشوبة فلسفات الأديان والبدع الشركية لدى كل الملل المحيطة والتوحيد ما أسهلة //// حيث قال الرسول صل الله علية وسلم للصحابى الذى سألة عن شئ لا يسأل بعدة أحد قط /// قال صل الله علية وسلم ( قل آمنت بالله ثم أستقم ) هذه حلاوة التوحيد بدون لف وفلسفات وتعقيدات --------------
إعـــــــلان
Collapse
No announcement yet.
الى كل عضو جديد . من فضلك لحظه يا [you]
Collapse
X
-
شكرا اخى شقاوة وبارك الله فيك ...............المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شقاوه مشاهدة المشاركة



اهلا وسهلا يا
جلود افندى1
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
تقدر تقولى اخى شقاوه ما معنى انى احط اى مشاركه
يقوللى طب متشكرين ليك وانشاء الله حنبقى نحطهالك بعد ما تتراجع
ههههههههههههه
استطبع ان اقول لك معنا لا نثق فيك بس خلاص
شعبولا
ازيك يا كابتن على
اخبارك ؟؟
شوف ... ده نظام بيسرى علي الكل مش عليك لوحدك لحد ما الاداره تتاكد من اخلاقك اتجاه الاسلام وبعدها بيتم تفعيل مشاركتك في نفس اللحظه
واعتقد ان ميرضكش ان اى عضو جديد يدخل يرمي شتائم علي الاسلام وعلي رسول الاسلام ( ص ) تحديد ا ويمشي
اعتقد ان ده ميرضكش .... عشان كده المنتدىبياخد حذره من الاعضاء الجديده دى الاول بنشوف قددر معين من مشاركاته وهدفغ مشاركاته ايه ولو هدفها البحث عن الحق او الدعوه الى الله مشاركاته بتتفعل اما لو كانت سب وشتائم الخ ففي الحاله دى بيتم حذف السب من مداخلته ومن ثم تظهرمداخلته وبالاضافه الى تحذيره بعدم تكرير هذا الاسلوب ولو فضل علي كدا بيكون عضو مراقب يعني مشاركته عمرها ما هتتفعل في نفس اللحظه
بس كدا
شعبولا
اوعي تكون انت ال في بالى

îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شقاوه مشاهدة المشاركة
ازيك يا كابتن على
اخبارك ؟؟
شوف ... ده نظام بيسرى علي الكل مش عليك لوحدك لحد ما الاداره تتاكد من اخلاقك اتجاه الاسلام وبعدها بيتم تفعيل مشاركتك في نفس اللحظه
واعتقد ان ميرضكش ان اى عضو جديد يدخل يرمي شتائم علي الاسلام وعلي رسول الاسلام ( ص ) تحديد ا ويمشي
اعتقد ان ده ميرضكش .... عشان كده المنتدىبياخد حذره من الاعضاء الجديده دى الاول بنشوف قددر معين من مشاركاته وهدفغ مشاركاته ايه ولو هدفها البحث عن الحق او الدعوه الى الله مشاركاته بتتفعل اما لو كانت سب وشتائم الخ ففي الحاله دى بيتم حذف السب من مداخلته ومن ثم تظهرمداخلته وبالاضافه الى تحذيره بعدم تكرير هذا الاسلوب ولو فضل علي كدا بيكون عضو مراقب يعني مشاركته عمرها ما هتتفعل في نفس اللحظه
بس كدا
اوعي تكون انت ال في بالى

الحمد لله استاذ شقاوه
لكن اود ان اقول كلمه بسيطه جدا
انا عندى اكاديمية ومنتدى رياضى اسمه اكاديمية الكابتن على الدوليه
هل معنى ذلك يقدر عضو يشتم او يسب عندى
والله العظيم احرررمه يدخل النت تانى طب ماهو انا عندى الاى بيه بتاعك بسهوله اعملك بلوك
بعد كده لو عمل الجن ابو عين ازاز مش هيعرف يخش تانى عندى
ثم ان انا كل دقيقه على الموقع ديه واحده
الثانيه انا دخلت هنا بمبدأ السلامه وكتبت لك كل شئ انت عايز تعرفه عنى
يبقي مايصحش انك تحسسنى انى مش مصدر ثقه بالنسبه لحضرتك او للاداره
بس يجب ان يكون هناك مراقبين افاضل بتخش تقرا كلام الاعضاء
كل الشكر والتقدير لشخصك الكريم اخى شقاوه

الشيهـــــان المصرى [/CENTER]
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
الحمد لله استاذ شقاوه
د1 !
لكن اود ان اقول كلمه بسيطه جدا
انا عندى اكاديمية ومنتدى رياضى اسمه اكاديمية الكابتن على الدوليه
هل معنى ذلك يقدر عضو يشتم او يسب عندى
والله العظيم احرررمه يدخل النت تانى طب ماهو انا عندى الاى بيه بتاعك بسهوله اعملك بلوك
بعد كده لو عمل الجن ابو عين ازاز مش هيعرف يخش تانى عندى
ثم ان انا كل دقيقه على الموقع ديه واحده
جميل .... طيب الافضصل عندك
ان واحد
جديد يشترك في الاكاديميه دى وفي اول اسبوع له يدخل يعمل مشاكل في الاكاديميه ويشوف سمعت الاكاديميه وسمعه صاحب الاكاديميه ... ولا الافضل عند حضرتك ان كل افعاله يعرضها عليك الاول قبل ما يعملها ولو انت شفت ان الفعل ده صح وتمام التمام بتسيه يعمله ولو شوفته مش صالح لسمعه الاكاديميه وسمعتك الشخصيه بتمنعه من عمله
مش كدا احسن برضه
الثانيه انا دخلت هنا بمبدأ السلامه وكتبت لك كل شئ انت عايز تعرفه عنى
يبقي مايصحش انك تحسسنى انى مش مصدر ثقه بالنسبه لحضرتك او للاداره
بس يجب ان يكون هناك مراقبين افاضل بتخش تقرا كلام الاعضاء
كل الشكر والتقدير لشخصك الكريم اخى شقاوه
كلنا حصل معانا كدا في الاول ,,, حضرتك لو دخلت منتتدى الشكاوى والاثقتراحان هتلاقيني كاتب موضوع وتقريبا فيه نفس كلامك دا بس لنما عرفت ان الفعل ده في مصلحه المنتدى مزعلتعش نفسي ولا حسست نفسي انى مش مصدر ثقه
عموما اكتب شكوتك دى في نمنتدى الشكاوى والاقتراحات وممكن ربنا يسهلها معاك والاداره تفعل مشاركااتاك في نفس اللحظه
دمت بخير
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نورت المنتدى يا تائب باذن الله
ما أحلى طلتكـ يا تائب باذن الله
ما أحلى تواجدكـ يا تائب باذن الله
ما أحلى من دلكـ علينا ياتائب باذن الله
ما أحلى ان تكونـ اخـ لنا يا تائب باذن الله
ماحلى ان تكون ردودكـ شامله تائب باذن الله
ما أحلى يكون الجميع لكـ اصدقاء يا تائب باذن الله
ما أحلى ان نستفيد من جديدكـ يا تائب باذن الله
ما أحلى ان ترفدنا بروائعكـ يا تائب باذن الله
ما أحلى ان تكونـ زهرة عطره ياتائب باذن الله
ما أحلى ان تكونـ غصن زيتون يا تائب باذن الله
ما أحلى ان تكونـ نهرا يرتوي منه العطشى يا تائب باذن الله
ما ان تكونـ بهذا الصرح فعالا ياتائب باذن الله
ما أحلى ان ننتعمـ برحيق قلمكـ يا تائب باذن الله
اعذرنا على التقصير يا تائب باذن الله
انت صاحب الدار يا تائب باذن الله
ونحن الضيوفبسم الله والحمد لله والصلاه والسلام علي نبينا وقدوتنا محمد ابن عبد الله
اولا000 احب اشكر ك من كل اعماق قلبي علي هذا الترحيب الحار يا شقاوه
ثانيا000 لك مني كل ما قلت في واكثر فانا عبد بسيط مزنب اثقلته المعاصي لدرجه انه يحبوا وسطكم
ليس لي الا ان اقول لكم جزاكم الله خيرا علي ما تفعلوه لنصره الدين ونصره سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم
وان شاء المولي عز وجل اكون معكم باذن الله (اللهم اجمعنا في الفردوس الاعلي واحشرنا مع المتقين التائبين امين يا ارحم الراحمين)
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رجمة الله و بركاتة
والصلاه و السلام على الحبيب المصطفى و على آله و صحبة احمعين
بصراحة اخي شقاوة احرجتني ومهما قلت او كتبت لا اوفيك ولو الشي القليل مما ذكرتة لي
الله يعطيك العافية و يجزاك خير الجزاء وان شاء الله اكون عند حسن ظنك وظن الاعضاء
اللهم انصر الاسلام و المسلمين...........اللهم أميــــن
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اهلا بكم اخواني واخواتي انني ارى الكثير من الدعوات لكي اعرف عن نفسي وانا حاضر
بأذن الله
اسمي علاء من سوريا عمري 20 سنة لدي محل اقمشة اعمل به احب العلم والتعلم
ومحاورة النصارى خصوصا لذلك عمدت على التسجيل في هذا المنتدى الجميل والضخم
كما انني اشكر الادراة وكل المشرفين والاعضاء القائمين على هذا المنتدى الذي يبين
حقيقة النصارى ويكشف عقيدتهم الباطلة ويظهر الحق ويزهق الباطل كما انني اعتذر
عن دخولي للمنتدى المتقطع وذالك بسبب الاعمال واسكون معكم انشاء الله عن قريب
ونرجوا من الله التوفيق ....
وجزاكم الله كل خير ونسأل الله العفو العافية امين يارب العالمين

îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شقاوه مشاهدة المشاركةالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نورت المنتدى يا د/احمد
ما أحلى طلتكـ يا د/احمد
ما أحلى تواجدكـ يا د/احمد
ما أحلى من دلكـ علينا ياد/احمد
ما أحلى ان تكونـ اخـ لنا يا د/احمد
ماحلى ان تكون ردودكـ شامله د/احمد
ما أحلى يكون الجميع لكـ اصدقاء يا د/احمد
ما أحلى ان نستفيد من جديدكـ يا د/احمد
ما أحلى ان ترفدنا بروائعكـ يا د/احمد
ما أحلى ان تكونـ زهرة عطره ياد/احمد
ما أحلى ان تكونـ غصن زيتون يا د/احمد
ما أحلى ان تكونـ نهرا يرتوي منه العطشى يا د/احمد
ما ان تكونـ بهذا الصرح فعالا ياد/احمد
ما أحلى ان ننتعمـ برحيق قلمكـ يا د/احمد
اعذرنا على التقصير يا د/احمد
انت صاحب الدار يا د/احمد
ونحن الضيوف
الله يعزك يا حبيبنا
îن îëéىهْ نçمùهْ?

îن îëéىهْ نçمùهْ?