يا جماعة انا مش بحب اخش فى منتديات اخرى
انا اشعر بالراحة وانا اتكلم فى هذا المنتدى
صدقونى مش هقدر اتفاهم مع حد وانا مش مرتاح نفسيا
انا اشعر بالراحة وانا اتكلم هنا
لانى واثق ان المشكلة سوف تحل من هذا المنتدى
ولو كان كدة من الاول كنت بحثت فى جوجل وكنت لقيت كذا منتدى يتكلم عن الالحاد
انا اول لما وقعت فى المشكلة دخلت على هذا المنتدى
انا اسف
بس اكيد اللى واخد على منتدى معين سوف يفهم كلامى
ممكن لو تكرمتم تكلموا احد من منتدى التوحيد يكلمنى
فى هذا المنتدى
معلش انا اسف
انا اشعر بالراحة وانا اتكلم فى هذا المنتدى
صدقونى مش هقدر اتفاهم مع حد وانا مش مرتاح نفسيا
انا اشعر بالراحة وانا اتكلم هنا
لانى واثق ان المشكلة سوف تحل من هذا المنتدى
ولو كان كدة من الاول كنت بحثت فى جوجل وكنت لقيت كذا منتدى يتكلم عن الالحاد
انا اول لما وقعت فى المشكلة دخلت على هذا المنتدى
انا اسف
بس اكيد اللى واخد على منتدى معين سوف يفهم كلامى
ممكن لو تكرمتم تكلموا احد من منتدى التوحيد يكلمنى
فى هذا المنتدى
معلش انا اسف

îن îëéىهْ نçمùهْ?