بسم الله الرحمان الرحيم
قبل ما اكتب السؤال بالظبط.....عايز اكتب تحذير ....انا كتبته قبل كدة وهكتبوا تانى وثالث لحد ما اموت
( السؤال فى نهاية المشاركة ياريت تحكوا القصة بالظبط)
دخلت منتديات النصارى وشفت اساءة للمسلمين والرسول .و عاهد الله انى عمرى ما ادخل اى منتدى نصرانى لحد ما اموت....لا اسمح لنفسى ابدا ان ادخل منتدى نصرانى
لحد ما اموت...و ياريت الكل يعمل زى محدش يديهم الفرصة انا كاتب موضوع قبل كدة ان يا ريت ماحدش يخش منتديات
النصارى....ارجوووووووووووووووو جميع المسلمين ان يسمعوا كلامى اقتلوا منتدايتهم وقنواتهم ...كل ما يعرفوا ان
المسلمين بيردوا عليهم.... يعملوا منتدايات اخرى مخصوصة لشتم النبى.....عايز حبيبك سيدنا محمد يقال عليه
افظع الكلام ويسبوه خشوا منتدايتهم بس انشاء الله سوف تحشر معاهم فى جهنم....قاطعهم....لو عملتوا كدة
/*هيقفلوا منتدايتهم وقنواتهم الشريرة....لكن طول ماعرفين انى احنا بنسمعهم وبنديهم اهتمام....يعملوا اكثر واكثر
الحوار معهم لايفيد هما قفلين عقلهم يتكلموا بلسان القساوسة بتعهم.....لان القساوسة عايزين طبعا القداسة
مسمين نفسهم قدسين....الناس يعترفوا بذنبهم ليهم مش لربهم....يعنى لبنا بالنسبة ليهم ما يسوى شىء
القسيس هو الذى يغفر ذنبهم...المسيحى العادى يروح للقسيس ويقول له انا فعلت كذا وكذا وكذ.....القسيس
يقول له.... روح غفرت كل ذنوبك ....يعنى ربنا بالنسبة ليهم مايساوى شىء......يعنى الحوار معاهم مالوش لزمه
ومعظم الموجدين فى المنتدى بيكونوا قساوسة.....يعنى مجادل كذاب...يلف ويدور عشان محدش يعرف الحقيقة
ولو كتبت شىء ممكن يدخل المسيحين الاسلام .....يمسحوا اجابتك...ويطردوك
انا عارف انكوا رجالة وهتسمعوا الكلام عشان كل شتيمة تشتم للنبى بسببك حتحاسب اكثر من اللى شتم
معلش انا طولت عليكوا.....ما القصة الحقيقية لبحيرى الراهب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بس ياريت بالتفصيل؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قبل ما اكتب السؤال بالظبط.....عايز اكتب تحذير ....انا كتبته قبل كدة وهكتبوا تانى وثالث لحد ما اموت
( السؤال فى نهاية المشاركة ياريت تحكوا القصة بالظبط)
دخلت منتديات النصارى وشفت اساءة للمسلمين والرسول .و عاهد الله انى عمرى ما ادخل اى منتدى نصرانى لحد ما اموت....لا اسمح لنفسى ابدا ان ادخل منتدى نصرانى
لحد ما اموت...و ياريت الكل يعمل زى محدش يديهم الفرصة انا كاتب موضوع قبل كدة ان يا ريت ماحدش يخش منتديات
النصارى....ارجوووووووووووووووو جميع المسلمين ان يسمعوا كلامى اقتلوا منتدايتهم وقنواتهم ...كل ما يعرفوا ان
المسلمين بيردوا عليهم.... يعملوا منتدايات اخرى مخصوصة لشتم النبى.....عايز حبيبك سيدنا محمد يقال عليه
افظع الكلام ويسبوه خشوا منتدايتهم بس انشاء الله سوف تحشر معاهم فى جهنم....قاطعهم....لو عملتوا كدة
/*هيقفلوا منتدايتهم وقنواتهم الشريرة....لكن طول ماعرفين انى احنا بنسمعهم وبنديهم اهتمام....يعملوا اكثر واكثر
الحوار معهم لايفيد هما قفلين عقلهم يتكلموا بلسان القساوسة بتعهم.....لان القساوسة عايزين طبعا القداسة
مسمين نفسهم قدسين....الناس يعترفوا بذنبهم ليهم مش لربهم....يعنى لبنا بالنسبة ليهم ما يسوى شىء
القسيس هو الذى يغفر ذنبهم...المسيحى العادى يروح للقسيس ويقول له انا فعلت كذا وكذا وكذ.....القسيس
يقول له.... روح غفرت كل ذنوبك ....يعنى ربنا بالنسبة ليهم مايساوى شىء......يعنى الحوار معاهم مالوش لزمه
ومعظم الموجدين فى المنتدى بيكونوا قساوسة.....يعنى مجادل كذاب...يلف ويدور عشان محدش يعرف الحقيقة
ولو كتبت شىء ممكن يدخل المسيحين الاسلام .....يمسحوا اجابتك...ويطردوك
انا عارف انكوا رجالة وهتسمعوا الكلام عشان كل شتيمة تشتم للنبى بسببك حتحاسب اكثر من اللى شتم
معلش انا طولت عليكوا.....ما القصة الحقيقية لبحيرى الراهب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بس ياريت بالتفصيل؟؟؟؟؟؟؟؟؟


îن îëéىهْ نçمùهْ?