ما رأيت أغبى وأجبن منك .. عموما يا خروف .. أقصد يا عبد الخروف ... أذكرك لعلك تنتهى من الهرب و تترك الجبن قليلا و تتحول لرجل و لو لفترة قصيرة .. جرب يمكن تتبسط لو بقيت راجل ... أفكرك :-
حاول ألا تهرب أكثر من ذلك .. فبصراحه .. شكلك بقى وحش قوى
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبد الله 7

.jpg)
îن îëéىهْ نçمùهْ?