
اولا سلام عليكم وبعد كده على فكرة اقصد حرية الرأى والفكر والاعتقاد عشان الناس المدققين و انا تصفحت كثيرا المنتديات التى تتكلم في موضوع حوار الاديان الاسلامية منها وغيرها لكن ليه دايما فاكرين انكوا صح وليه تقولوا للناس ما تدخلوش المواقع المسيحية ايه المشكلة اذا كنتو واثقين من دينكم ايه القضية ان الناس تقارن وتشوف هترتاح لاى دين على فكرة انا مسلمة لكن عاوزة الحقيقة اولا وانا على فكرة بادافع عن دينى جدا لكن اتعرضت لمصائب كبيرة خلتنى بصراحة احاول ادور اذا كنت على الحق ولا لأ وياريت الناس اللى هتقعد تقول انت مدسوسة وكلام المخابرات ده ما يردوش لكن ده سؤال لكل من يملك اجابة محترمة ومقنعة وياريت تكون مقنعة ضرورى وشكرا لكل اللى مروا على الموضوع
ابحثي و ستعلمين الحق
و صدقيني كلما عرفت عن أديانهم فستزداد ثقتك بدينك
و أنا سعيدة بتواجدك بيننا
أحبك في الله






الذي ما استكان حتى و ضع الحق
îن îëéىهْ نçمùهْ?