انا عندما قلت ان حصلتلى مصائب كنت اعلم الحقيقة الثابتة ان الله يبتلى الناس لسببين اما الانتقام او الابتلاء وانا مش عارفة هل انا عنده سبحانه قريبة من الانبياء لمثل هذه الابتلاءات ام هذا انتقام ولفت نظر لانى على ضلال في دينى وعلى فكرة انا اعتبر ملتزمة بالفرائض وبعض السنن واحب ان اعرض كل امورى على الدين قبل ان اتخذ بها اى قرار في كل شئ على قد ما اقدر واعرف
اي حد من اي ديانة حتى الملحد والمسيحي واليهودي ممكن يجيله مصائب
ايه علاقة ده بالدين ؟




îن îëéىهْ نçمùهْ?