السلام عليكم
منذ ايام كنت اشاهد قناه الافلام Mbc2 وفجأه انقطع الارسال ثم ظهرت قناه ( المعجزه ) ولقيت جايبنلك اتنان قاعدين بيتكلموا
الاول بيقول للتاني : يا بطرس انا معجبنيش الكلام اللي اتقال النهارده في الكنيسه
التاني : طب مقولتش كده قدام البابا ليه
الاول : انا كنت خايف
التاني : يا بيتر انت متخفش من البابا احنا كلنا بنخاف من ربنا وحده بس ومبنخافش من اي حاجه تاني
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههه
والموقف ده حصلي بعدها بيومين تاني ولقيت مشهد تاني واحد ماسك الجرنان وبيقول للتاني
ياااااه بص كميه الناس اللي ماتت النهارده
التاني : امال ايه حنعمل ايه بس ديه سنه الحياه وطول ما احنا مؤمنين حنرضى بيها
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حيرضوا ويتلعوا في النار
منذ ايام كنت اشاهد قناه الافلام Mbc2 وفجأه انقطع الارسال ثم ظهرت قناه ( المعجزه ) ولقيت جايبنلك اتنان قاعدين بيتكلموا
الاول بيقول للتاني : يا بطرس انا معجبنيش الكلام اللي اتقال النهارده في الكنيسه
التاني : طب مقولتش كده قدام البابا ليه
الاول : انا كنت خايف
التاني : يا بيتر انت متخفش من البابا احنا كلنا بنخاف من ربنا وحده بس ومبنخافش من اي حاجه تاني
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههه
والموقف ده حصلي بعدها بيومين تاني ولقيت مشهد تاني واحد ماسك الجرنان وبيقول للتاني
ياااااه بص كميه الناس اللي ماتت النهارده
التاني : امال ايه حنعمل ايه بس ديه سنه الحياه وطول ما احنا مؤمنين حنرضى بيها
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حيرضوا ويتلعوا في النار

îن îëéىهْ نçمùهْ?