إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

شئ غريب ؟؟؟

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    جزاك الله خيرا يا كابتن ، ولكن اسمحلي اختلف معاك المره دي ، لأن الكلام ده لو مقصود بيه حد من الصحابه أو التابعين كان يبقي فعلا غريب وعجيب ومستحيل لأن الدين عندهم كان بالفعل ( غمر قلوبهم وروحهم فاستجابت جوارحهم واطمأنت بقربها لله عز وجل )
    لكن احنا مش غريب علينا أي شئ! نتكلم وننصح (ياسلام.......) ، نعرف معلومات في الدين ( الله أكبر.........) طاب يلا نطبق (آآآآآآآآآآآه....)
    يعني مثلا " والكاظمين الغيظ والعافين عن الناس " ..فين؟ "والله لا يؤمن أحدكم حتي يحب لأخيه ما يحب لنفسه " ..مين؟ " ولايغتب بعضكم بعضا" مش قادرين !
    .........الله المستعان يا كابتن ..الله المستعااااااااااااااااان



    تمام ....بس مش كله يعني مش بيطبق الدين , فيه ناس كتير لسه صالحه

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #17
      الحمد لله رب العالمين انه في بين المسلمين أمثالكم ( والله اني أحسبكم علي خير ولا أزكي علي الله أحدا )
      وأحمد الله حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه أنه هداني الي هذا المنتدي " ومش مجامله علي فكره "
      وأكيد ..في ناس كتير صالحين
      ، وبرضه.."كل واحد متعلق من عرقوبه" ودا شئ مرعب
      بس كلامي دا من واقع الحياه والعمل اللي بيخليك تقابل أصناف مختلفه من البشر ،
      وأسأل الله العفو والعافيه وحسن الخاتمه لي ولكم وللمسلمين جميعا
      sigpic

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #18
        للرفع والافاده



        الشيهـــــان المصرى
        [/CENTER]

        îن îëéىهْ نçمùهْ?

        Working...
        X