السلام عليكم الفكره ممتازه جدا و أنا ممكن أساعد على حسب وقتى بس أنا مش هاكون فاضى الا بعد أربع شهور تقريبا للاسف ....... و لكن عندى بعض الاقتراحات ......و هى الاقتصار على ترجمة ما قاله الاباء عن قانونية الاسفار أو اعترافهم بأسفار و رسائل غير موجوده الأن فى الكتب المعترف بها الأن.....و أعتقد أن الشيخ رحمت الله الهندى ترجم كثر من ذلك فى كتبه
و تكون هذه هى الخطوه الأولى و ان شاء الله بعد ذلك نستمر
كان نفسى أبدأ معكم بس أنا مش هكون فاضى الا بعد أربع شهور تقريبا
بارك الله فيكم و فى الدكتور شريف و حياكم الله جميعا
îن îëéىهْ نçمùهْ?