سلاما للجميع
اقدم شكوى بحق العضو محمد تميم اللي حاط بتوقيعه صورة للمسيح و كاتبا بجانبها "مين الى ادامى ده واحد معرفوش ؟"
أطالب باجباره بازالة هالتوقيع لانه يهين معتقداتي ..............ويستهزأ بالمسيح (الله المتجسّد ........
فلو كان لا يؤمن فهو حر ولكن عليه احترام ما اؤمن به
شكرا
اقدم شكوى بحق العضو محمد تميم اللي حاط بتوقيعه صورة للمسيح و كاتبا بجانبها "مين الى ادامى ده واحد معرفوش ؟"
أطالب باجباره بازالة هالتوقيع لانه يهين معتقداتي ..............ويستهزأ بالمسيح (الله المتجسّد ........
فلو كان لا يؤمن فهو حر ولكن عليه احترام ما اؤمن به
شكرا


îن îëéىهْ نçمùهْ?