إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

تنبيه بخصوص توقيع المسيحي مينا

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mena_hot
    هههههههههه

    ادعوكم طيب لمنتدي كوبتس

    وياريت تقوليلي اسمائكم وثقوا اننا مش ها اخلي حد يحذف مشاركتكم بدال مش فيها شتيمة ونشوف مين الراجل اللي هيثبت للنهاية

    ###########

    وياريت تسجل علشان تظهر لك منتديات حورات الاديان

    مش تنسوا تقوليلي اسمائكم وهنشوف بدال الادعاءات الكاذبة دي

    تحياتي ,,
    لقد زرت موقع منتديات أقباط الولايات المتحدة من مدة و والله وجدتهم يلغون مشاركات الأخوة المسلمين و يوقفوهم. رغم أن و الله لم يقوموا بالسب إطلاقا, على عكسكم فالمنتدى ملىء بالشتائم.

    و على سبيل المثال لا الحصر كان من بعض هؤلاء الأخوة الأخ "عمرو بن العاص".

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #32
      بسم الله الرحمن الرحيم والحمد لله رب العالمين
      وبعــــــــــــــد

      العضو /مينا المولع


      المشاركة الاصلية بواسطة / مينا المولع

      لما يقول الكلام ده


      إقتباس:
      يتجرأ النصراني الخروف عبد الخروف المصلوب والمضروب بالجزمة من أوسخ الأمم(اليهود)


      عاوزاني اقوله ايه ؟ وبعدين انا مش شتمته انا قولت حقائق
      ياراجل هي دي شتيمه ده اللي انت مؤمن بيه .ولا كتابك محرف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      المشاركة الاصلية بواسطة / مينا المولع
      لقد دخلت لغرض واحد اني اكشف كدبهم وزيفهم وليس للحورات فهناك الاجدر مني
      برجاء يا مينا الدخول علي هذا الرابط لتعرف من هو الكذاب والمدلس

      http://www.elforkan.com/7ewar/showthread.php?t=1407




      إلي اللقاء بعد صلاه العشاء .
      بااااااااااي يا من تعبد الملعون والمصلوب والمضروب باللجزمة و...................

      تعالي الله عما تقولون علوا كبيرا


      (( كَبُرَتْ كَلِمَةً تَخْرُجُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ إِنْ يَقُولُونَ إِلا كَذِبًا))



      .
      .
      Last edited by نذير; 02-06-2006, 11:23 PM.
      بين الشك واليقين مسافات , وبين الشر والخير خطوات فهيا بنا نقطع المسافات بالخطوات لنصل الي اليقين والثبات .
      (( وأشهد أن لا إله إلا الله وأن محمد رسول الله ))

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #33
        لما تتكلموا انتوا الاول في حاجة مهمة

        لقد دخلت لغرض واحد اني اكشف كدبهم وزيفهم وليس للحورات فهناك الاجدر مني ولا ادري لماذا يصرون بهذا الاسلوب الساذج
        قلت لهم ارحب بكم في منتديات حورات الاديان حيث هناك الاجدر مني

        قالولي بيحذفوا مشاركتنا وبيخافوا مننا



        لو سمحت لما انت مش بتعرف تناظر أمال بتتكلم ليه؟؟
        شوف """أكاديبنا"""
        وانت ساكت
        عايز تتكلم يبقى تكمل للآخر زى شخص مسؤل
        شكرا
        مبروك قداسة البابا حااامل http://www.elforkan.com/7ewar/showthread.php?p=55525

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #34
          جزاك الله خيرا أخي الدخاخني

          يا مينا يا سخن أنا لم أسبك خالص

          كتابك المقدس يقول ربك خروف فماذا أفعل؟؟
          أنتم تجلبون ربكم في الكنيسة وتأكلوه وتشربوا دمه فماذا أفعل؟؟؟
          هو بعث لخراف بني اسرائي الضالة فقط وأنتم اتبعتموه فأنت أيضا خراف ضالة
          أليس هذا إيمانكم ودينكم؟؟

          أنا لم أسبك في مشاركتي قبل اسابقة بأي شتمة واحدة


          وليس للحورات فهناك الاجدر مني
          عملت فيها خروف دلوقت؟؟؟
          ولا دلوقت عملت نفسك معزة علشان تخلع؟؟؟

          تحياتي

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #35
            هذا القسم للشكاوى والمقترحات وليس للنقاشات بين المسلمين والنصارى

            îن îëéىهْ نçمùهْ?

            Working...
            X