مش تنسوا تقوليلي اسمائكم وهنشوف بدال الادعاءات الكاذبة دي
تحياتي ,,
لقد زرت موقع منتديات أقباط الولايات المتحدة من مدة و والله وجدتهم يلغون مشاركات الأخوة المسلمين و يوقفوهم. رغم أن و الله لم يقوموا بالسب إطلاقا, على عكسكم فالمنتدى ملىء بالشتائم.
و على سبيل المثال لا الحصر كان من بعض هؤلاء الأخوة الأخ "عمرو بن العاص".
بين الشك واليقين مسافات , وبين الشر والخير خطوات فهيا بنا نقطع المسافات بالخطوات لنصل الي اليقين والثبات .
(( وأشهد أن لا إله إلا الله وأن محمد رسول الله ))
لقد دخلت لغرض واحد اني اكشف كدبهم وزيفهم وليس للحورات فهناك الاجدر مني ولا ادري لماذا يصرون بهذا الاسلوب الساذج
قلت لهم ارحب بكم في منتديات حورات الاديان حيث هناك الاجدر مني
قالولي بيحذفوا مشاركتنا وبيخافوا مننا
لو سمحت لما انت مش بتعرف تناظر أمال بتتكلم ليه؟؟
شوف """أكاديبنا"""
وانت ساكت
عايز تتكلم يبقى تكمل للآخر زى شخص مسؤل
شكرا
كتابك المقدس يقول ربك خروف فماذا أفعل؟؟
أنتم تجلبون ربكم في الكنيسة وتأكلوه وتشربوا دمه فماذا أفعل؟؟؟
هو بعث لخراف بني اسرائي الضالة فقط وأنتم اتبعتموه فأنت أيضا خراف ضالة
أليس هذا إيمانكم ودينكم؟؟
أنا لم أسبك في مشاركتي قبل اسابقة بأي شتمة واحدة
وليس للحورات فهناك الاجدر مني
عملت فيها خروف دلوقت؟؟؟
ولا دلوقت عملت نفسك معزة علشان تخلع؟؟؟
îن îëéىهْ نçمùهْ?