ايه ياعم طارق انت رايح فيني يابني ؟؟

















وطبعا معاه لوازمه وبعض الدمبلز وبدأت معاه والحمد لله بدأت اخرج من مرحلة الضيف احمد ، وهدفي الآن الدخول في مرحلة 25% من طارق احمد 

وطبعا معاه لوازمه وبعض الدمبلز وبدأت معاه والحمد لله بدأت اخرج من مرحلة الضيف احمد ، وهدفي الآن الدخول في مرحلة 25% من طارق احمد





وطبعا معاه لوازمه وبعض الدمبلز وبدأت معاه والحمد لله بدأت اخرج من مرحلة الضيف احمد ، وهدفي الآن الدخول في مرحلة 25% من طارق احمد




îن îëéىهْ نçمùهْ?