إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

أعضاء الفرقان في رمضان.!

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    لله الأمر من قبل ومن بعد ههههههههه

    أنا كمان شاركت من قبل يا حج .
    احنا عايزين مشاركه تفصيليه يعنى متفوتش ولا سؤال وخاصة سؤال العزومه لما اشوف هتعزم مين


    http://www.albshara.com

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #92
      بسم الله الرحمن الرحيم
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

      انا عاوز خادم الاسلام والمسلمين

      هاتولي خادم الاسلام والمسلمين يا جماعة


      وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ

      זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן

      תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא

      تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات
      ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .

      التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني


      [/FONT][/SIZE]
      [/CENTER]

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #93
        خللي بالك انا جاي العزومة كدة كدة انا عارف انت بتحبني قد ايه بواسطة د احمد
        يااخى انت امرك عجيب بقول انا عازم كل الاعضاء الا انت تقوم برضه تصر انك تيجى طب ايه رئيك بقى مش هعزم حد خالص استريحت بقى


        http://www.albshara.com

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #94
          انا اكل كل شيء ما عدا الكوسة فقط هي التي لا ااكلها

          غير ذلك فما اقابله ااكله
          ياعم طارق انا قلت اى حاجه بقابلها بخبطها اى حاجه انت بقى استثنيت الكوسه يبقى فين بقى الشبه


          http://www.albshara.com

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #95
            المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوالسعودمحمود مشاهدة المشاركة
            ياعم طارق انا قلت اى حاجه بقابلها بخبطها اى حاجه انت بقى استثنيت الكوسه يبقى فين بقى الشبه
            بسم الله الرحمن الرحيم
            السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

            ما هي الكوسة دي برة اي حاجة يا حاج ابو السعود

            بتاكلوها ازاي دي يا اخواننا ؟

            انا مش متخيل لو حصلت مجاعة في البلد ومبقاش فيها غير الكوسة هعمل ايه

            وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ

            זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן

            תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא

            تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات
            ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .

            التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني


            [/FONT][/SIZE]
            [/CENTER]

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #96
              انا مش متخيل لو حصلت مجاعة في البلد ومبقاش فيها غير الكوسة هعمل ايه
              ولا حاجه هتاكل كوسه برضو


              http://www.albshara.com

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #97
                احنا عايزين مشاركه تفصيليه يعنى متفوتش ولا سؤال وخاصة سؤال العزومه لما اشوف هتعزم مين
                طبعاً اخترت كل الأخوة في المنتدى ما عدا حضرتك يا حج .

                شوف انا بحبك قد إيه ؟

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #98
                  طبعاً اخترت كل الأخوة في المنتدى ما عدا حضرتك يا حج .

                  شوف انا بحبك قد إيه ؟
                  ]h ;hk uدا كان عشمى برضو


                  http://www.albshara.com

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #99
                    علي فكرة والله انا كنت ناوي اعمل عزومة مخصوص للحاج في رمضان بس الوقت ما اسعفنيش

                    ومش ناوي افكر في الموضوع ده تاني

                    انا بافكر اعمل رابطة محبي ابو السعود واضم السيف العضب وعيسي محمد المهدي معايا

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • علي فكرة والله انا كنت ناوي اعمل عزومة مخصوص للحاج في رمضان بس الوقت ما اسعفنيش
                      هههههههههههه حلوه الوقت لم يسعفنى العب غيرها
                      ومش ناوي افكر في الموضوع ده تاني
                      ياشيخ فكر ههههههههه
                      انا بافكر اعمل رابطة محبي ابو السعود واضم السيف العضب وعيسي محمد المهدي معايا
                      يعنى مش لاقى غير عيسى المسردب ههههههههههه وبعدين الرابطه دى زى الالتراس بتاع الاهلى كده هههههههههه طب السيف العضب مبيحبش الكوره


                      http://www.albshara.com

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?


                      • المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د/احمد مشاهدة المشاركة
                        علي فكرة والله انا كنت ناوي اعمل عزومة مخصوص للحاج في رمضان بس الوقت ما اسعفنيش

                        ومش ناوي افكر في الموضوع ده تاني

                        انا بافكر اعمل رابطة محبي ابو السعود واضم السيف العضب وعيسي محمد المهدي معايا
                        شايف يا عم أبو السعود دكتور أحمد بيحبك إزاي




                        اسم الحاج ابو السعود يرتبط ارتباط وثيق بالشخصيات المهمة

                        الشخصيات الاسطورية

                        وبالتركيز مع الحاج في الفترة الاخيرة

                        اكتشفت سر بعد النصاري عنه وتجنبه في الحوارات


                        يا جماعة الحاج ابو السعود طلع ثلاثي الاقانيم pppo

                        وللتوضيح اليكم هذا الرسم التفصيلي الواضح جدا بلا اي لبس :21_180:







                        اولا اقنوم الاسطي



                        الاقنوم هو المختص بالميكروباص والذي منه

                        والحاج بيلجا لهذا الاقنوم لما يحب يتمسكن ويستغلب pppo




                        اللي هو فيلم البؤساء
                        @..


                        بيلجا ثلاثي الاقانيم لهذا الاقنوم تحديدا بغرض اللف والدوران والحوارات لما بيتزنق

                        والاقنوم ده هو هو اقنوم الحاج هو هو اقنوم الفلاشة والتلاتة مش تلاتة والتلاتة هما هما




                        اقنوم الحاج



                        ده انا شخصيا بالجا له لما احس اني زودتها "!@"

                        اقعد اقله يا حاج انت الكبير وانت عمنا


                        وفي الحقيقة هو هو نفس اقنوم الفلاشة
                        pppo




                        اقنوم الفلاشة



                        هو ده بقي الكلام كله "!@"

                        السر كله في الفلاشة


                        الفلاشة هي سر قوة ابو السعود

                        الفلاشة هي الروح القدس بالنسبة لابو السعود


                        زي شعر شمشون دي فلاشة ابو السعودpppo


                        واقنوم الفلاشة هو هو اقنوم الاسطي هو هو اقنوم الحاج

                        ومش تلاتة طبعا pppo

                        والا كان بقي عندنا تلاتة ابو السعود :Fun(1):

                        لا هما واحد pppo

                        وده اهداء مني ومن عيسي محمد المهدي


                        لثلاثي الاقانيم بمناسبة عيد ميلاده وقيامته من الموقف بتاع المشاريع :Fun(1):

                        وصعوده لبيتهم ليجلس عن يمين الفلاشة
                        pppo


                        îن îëéىهْ نçمùهْ?


                        • هل هذه محلات (_ الحاج أبو السعود ) ( للإلكترونيات ) ؟

                          îن îëéىهْ نçمùهْ?


                          • بمناسبة الميكروباص أنا عارفه إن الحاج عنده مكيروباص كبيييير ، بس يا خساره ، باع المكيروباص و إشترى بفلوسه قصر فى مارينا و 5 فيلل فى سويسرا ، و فتح شركة أغذيه و مشروبا ، و بناء بيت ملك له و الباقى حطه فى البنك


                            و لا هتنكر يا حاج ، على فكره الإنكار مش هينفعك :

                            îن îëéىهْ نçمùهْ?


                            • بمناسبة الميكروباص أنا عارفه إن الحاج عنده مكيروباص كبيييير

                              الحاج تقيل يا جماعة علي فكرة

                              îن îëéىهْ نçمùهْ?


                              • المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د/احمد مشاهدة المشاركة

                                الحاج تقيل يا جماعة علي فكرة
                                إنت هتقولى ، ياراجل ده من كتر التقل الكرسى وقع بيه وهو قاعد

                                îن îëéىهْ نçمùهْ?

                                Working...
                                X