إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

ابو السعود حول المنطقة

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكونت مشاهدة المشاركة
    ايه ياعم احمد انت مستسلم بالسهوله دي ليه ؟ خلك شديد زي اخوك

    متقلقش انا عامل حصار على ابو السعود والجنود بتاعه

    ما يقدرش يتحرك خطوه الا وانا عارفها
    طيب طالما انت معايا خلاص، مش خايفين يا عمي ابو السعود، ولازم حضرتك تخاف بقى على اللون الأسود بتاعك
    אין אלוה מבלעדי אללה ומחמד הוא שליח אללה
    إن عرفتَ أنك مُخلط، مُخبط، مهملٌ لحدود الله، فأرحنا منك؛ فبعد قليل ينكشف البهرج، وَيَنْكَبُّ الزغلُ، ولا يحيقُ المكرُ السيء إلا بأهلِهِ. [الذهبي، تذكرة الحفاظ 1 / 4 ].
    בטח באללה ועשׂה טוב שׁכן ארץ ורעה אמונה

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #47
      والله يا عم الحج معملتش اي حاجة، دا انا طول الوقت ساكت، ولو عاوز تاخد اللون الاحمر بتاعي خده وانا اكون اسود عادي خالص.
      انت مصدقت ياعم رعد ولا ايه


      http://www.albshara.com

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #48
        [QUOTEايه ياعم احمد انت مستسلم بالسهوله دي ليه ؟ خلك شديد زي اخوك

        متقلقش انا عامل حصار على ابو السعود والجنود بتاعه

        ما يقدرش يتحرك خطوه الا وانا عارفها
        ][/QUOTE]

        ماشى ياكونت دى اخرة حبى لك تعمل معايا كده عموما انت اللى بدأت الحرب


        http://www.albshara.com

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #49
          ماشى ياكونت دى اخرة حبى لك تعمل معايا كده عموما انت اللى بدأت الحرب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
          خللي بالك الكونت ما بياكلش من الحركات بتاعتك علشان تترقي ده مش ميجو


          الكونت عنده فلاشة يا حاج

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #50
            يعنى ياعم الكونت مش كنت اخذت رأى الاول فى تعيين الاخ د احمد مشرف


            http://www.albshara.com

            îن îëéىهْ نçمùهْ?

            Working...
            X