إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

ابو السعود حول المنطقة

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • ابو السعود حول المنطقة

    بشم الله الرحمن الرحيم


    ابو السعود محمود



    اسم شهير و مشهور علي مستوي المنتديات الاسلامية والحوارية



    ازدادت شهرته حتي استشهدت جريدة الوفد بمواضيعه



    http://www.albshara.com/showthread.p...121&highlight=
    جريدة الوفد تستشهد بموضوع أبونا ابو السعود فى البشارة ..!!



    وهو في غاية التواضع حينما يصف نفسه




    انا الراجل اللي ورا عمر سليمان




    يرد علي الدعوات بتواضع شديد جدا


    بقى انا النجم الساطع يبى لونى اسود وانت اخضر وعايزنى ااجى عندك لالالالا


    يقبل المنافسة ويشجع الاعضاء علي المنافسة


    بص يااخ عاصف المكان ده مش ماركة تيفال اللى بيقعد عليه يتزحلق
    انا داقق عشر مسامير على اسمى فى هذا المكان اذا عرفت تخلعهم ابقى اقعد مكانى من غير فلوس ياعم




    يضع الخطط المناسبة قبل المناظرات



    هقول له كلمتين اتنين ايها النصرانى ادعونى الى النصرانيه اهه انا كلى اذان صاغيه
    هيقول لى ربنا 3
    هقوله مش هعرف اقسمهم ع العيال لانى عندى 13 عيل يبقى هقسم 3 على 13 ازاى انا عايز 13 اله من بتوعكم علشان ادى كل عيل اله صغنن من الهتكم هههههههه بس نسفت لك النصرانيه اهه من الجذور





    ولايمنع ان تصيبه بعض المفاجات اثناء المناظرة


    ايه ده هو الرب مات ؟ ما حدش قال لي


    ونظرا لحبه الشديد لشخصي

    يعنى هو انت مش عايز تسبنى فى حالى كل موقع اروحه الاقيك ورايا وكمان عينوك مشرف عليا رغم انى قبل منك هناك اكيد انت بتدفع فلوس على تحبطنى وتاخد منى كل حاجه لكن انا وراك والزمن طويل يادكتور احمد




    قررت اعمل موضوع نستفيد منه جميعا من خبرات الحاج ابو السعود في المنتديات والحوارات وخصوصا بعد ما بدا يغير من خطة العمل واشتري فلاشة




    بداية الحاج ابو السعود يا ريت تعرفنا وتعرف الاعضاء بنفسك


  • #2
    ما شاء الله ايه الصفات الحلوه دي

    في الانتظار

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3
      أضحك الله سنك يا دكتور وبارك الله في عمنا أبا السعود.
      אין אלוה מבלעדי אללה ומחמד הוא שליח אללה
      إن عرفتَ أنك مُخلط، مُخبط، مهملٌ لحدود الله، فأرحنا منك؛ فبعد قليل ينكشف البهرج، وَيَنْكَبُّ الزغلُ، ولا يحيقُ المكرُ السيء إلا بأهلِهِ. [الذهبي، تذكرة الحفاظ 1 / 4 ].
      בטח באללה ועשׂה טוב שׁכן ארץ ורעה אמונה

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #4
        بسم الله الرحمن الرحيم
        السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

        عمي ابو السعود

        ايه راي حضرتك في الشباب على المنتديات الاسلامية؟


        وايه اكتر حاجة بتحبها في الفرقان

        واكتر حاجة مش بتحبها في الفرقان غيري

        وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ

        זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן

        תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא

        تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات
        ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .

        التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني


        [/FONT][/SIZE]
        [/CENTER]

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #5
          طبعا يا دكتور الحاج مقطعك فى البشارة ضعف مشاركاتك 6مرات
          انا صعبان عليا الحاج اخر تعتبه انك تبقى مشرف
          مبروك يا دكتور

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #6
            قررت اعمل موضوع نستفيد منه جميعا من خبرات الحاج ابو السعود في المنتديات والحوارات وخصوصا بعد ما بدا يغير من خطة العمل واشتري فلاشة f,hs'm ] hpl]بواسطة د احمد
            فضلت تنؤ لحد متسرقت استريحت بقى والحمد لله انها اتسرقت لانها كانت موبوطين قصدى موبونيله


            http://www.albshara.com

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #7
              ونظرا لحبه الشديد لشخصي
              ههههههههههههههههههههههههههههههه مش قادر امسك نفسى من الضحك


              http://www.albshara.com

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #8
                يقبل المنافسة ويشجع الاعضاء علي المنافسة
                انا لا اقبل المنافسه انا النجم وفقط ههههههههههه


                http://www.albshara.com

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #9
                  بداية الحاج ابو السعود يا ريت تعرفنا وتعرف الاعضاء بنفسك
                  انا غنى عن التعريف ان اختفى جسمى كفايه اسمى ههههههههههههه ولكن مفيش مانع من باب التواضع علشان الانتخابات قربت اعرف نفسى للناخبين انا محمود ابو السعود عمرى 55 سنه متزوج وعندى 13 ولد وبنت اكبرهم عمره 31 سنه واصغرهم عمره 6 اشهر عندى سياره ميكروباص 14 راكب انا بس اللى بسوقها بدون سواقين اخرين لانهم سرقونى فريحت دماغى وبقيت اركب لوحدى طولى 172 سنتى رفيع شويه مقاس جزمتى 43 مقاس نظرى عين 6 على 6 والعين التانيه 6 على 9

                  اكلتى المفضله الباميه الخضرا والفول المدمس بالزيت الحار مع فحل بصل حبوب منع الفهم يعنى شهاداتى الدراسيه بكل فخر راسب ابتدائيه سنة 67 متزوج من 3 ولكن معى الان واحده فقط وكانت نصرانيه واسلمت ومعها اجازه فى قرائة حفص وابو عمرو السوسى والدورى ارشح الشيخ حازم ابو اسماعيل لرئاسة مصر وارجوا ان تدعموه بالدعايه له من اجل الدين هل لديك اقوال اخرى لا ياافندم ولو عندك انت قول ههههههههه اقفل الحضر فى تاريخه وكيل النيابه د احمد


                  http://www.albshara.com

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #10
                    بداية الحاج ابو السعود يا ريت تعرفنا وتعرف الاعضاء بنفسك
                    انا غنى عن التعريف ان اختفى جسمى كفايه اسمى ههههههههههههه ولكن مفيش مانع من باب التواضع علشان الانتخابات قربت اعرف نفسى للناخبين انا محمود ابو السعود عمرى 55 سنه متزوج وعندى 13 ولد وبنت اكبرهم عمره 31 سنه واصغرهم عمره 6 اشهر عندى سياره ميكروباص 14 راكب انا بس اللى بسوقها بدون سواقين اخرين لانهم سرقونى فريحت دماغى وبقيت اركب لوحدى طولى 172 سنتى رفيع شويه مقاس جزمتى 43 مقاس نظرى عين 6 على 6 والعين التانيه 6 على 9

                    اكلتى المفضله الباميه الخضرا والفول المدمس بالزيت الحار مع فحل بصل حبوب منع الفهم يعنى شهاداتى الدراسيه بكل فخر راسب ابتدائيه سنة 67 متزوج من 3 ولكن معى الان واحده فقط وكانت نصرانيه واسلمت ومعها اجازه فى قرائة حفص وابو عمرو السوسى والدورى ارشح الشيخ حازم ابو اسماعيل لرئاسة مصر وارجوا ان تدعموه بالدعايه له من اجل الدين هل لديك اقوال اخرى لا ياافندم ولو عندك انت قول ههههههههه اقفل الحضر فى تاريخه وكيل النيابه د احمد


                    http://www.albshara.com

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • #11
                      ما شاء الله ايه الصفات الحلوه دي

                      في الانتظار
                      هى دى صفات حلوه ياكونت


                      http://www.albshara.com

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?


                      • #12
                        أضحك الله سنك يا دكتور وبارك الله في عمنا أبا السعود.
                        يااخ رعد ميغركش ال د احمد دا طفشنى من البشاره


                        http://www.albshara.com

                        îن îëéىهْ نçمùهْ?


                        • #13
                          عمي ابو السعود

                          ايه راي حضرتك في الشباب على المنتديات الاسلامية؟

                          وايه اكتر حاجة بتحبها في الفرقان

                          واكتر حاجة مش بتحبها في الفرقان غيري
                          بص بقى ياعم طارق الشباب فى النتديات اطهر شباب شفتهم لان معى فى الموقف شباب عايز ضرب النار ربنا يهديهم واكتر حاجه بحبها فى الفرقان انى زى ميكون قاعد فى البيت مع اولادى بالظبط واكتر حاجه مش بحبها طااااااااااااارق


                          http://www.albshara.com

                          îن îëéىهْ نçمùهْ?


                          • #14
                            عمي ابو السعود

                            ايه راي حضرتك في الشباب على المنتديات الاسلامية؟

                            وايه اكتر حاجة بتحبها في الفرقان

                            واكتر حاجة مش بتحبها في الفرقان غيري
                            بص بقى ياعم طارق الشباب فى النتديات اطهر شباب شفتهم لان معى فى الموقف شباب عايز ضرب النار ربنا يهديهم واكتر حاجه بحبها فى الفرقان انى زى ميكون قاعد فى البيت مع اولادى بالظبط واكتر حاجه مش بحبها طااااااااااااارق


                            http://www.albshara.com

                            îن îëéىهْ نçمùهْ?


                            • #15
                              طبعا يا دكتور الحاج مقطعك فى البشارة ضعف مشاركاتك 6مرات
                              انا صعبان عليا الحاج اخر تعتبه انك تبقى مشرف
                              مبروك يا دكتور
                              على فكره ياعمر انا عندى حفيد اصغر منك بسنتين بس وبعدين شفت بقى جدك ابو السعود ياعمر بقى ال د احمد مشرف عليه ينفع كده


                              http://www.albshara.com

                              îن îëéىهْ نçمùهْ?

                              Working...
                              X