إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

ترحيب بالاخ عيسي محمد المهدي

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • ترحيب بالاخ عيسي محمد المهدي

    بسم الله الرحمن الرحيم

    اود ان ارحب باخي الحبيب الاستاذ عيسي محمد المهدي

    المشرف بمنتدي سبيل الاسلام

    المنتدي نور يا عيسي

    ارجو ان تتواجد بيننا باستمرار


  • #2
    السلام عليكم

    بارك الله فيك يا دكتورنا الحبيب على هذا الترحيب الطيب!

    حالياً أنا شبه منقطع من المشاركات في المنتديات بسبب الدراسة لكن سأعود للمشاركة بإنتظام بعد الإنتهاء من الأمتحان في 3 أغسطس\رمضان بإذن لله!

    لا تنسونا من صالح دعائكم بالتوفيق و بارك الله في منتداكم!

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

      أهلاً وسهلاً بأخينا الفاضل عيسى محمد المهدي في بيتك الثاني وقد أنرت بتسجيلك في هذا المنتدى الطيب ونحن سعداء بأنضمامك ألينا

      وفقك الله تعالى فيما يحبه ويرضاه ونسأل الله تعالى أن يوفقك في دراستك وأن تكون من الأوائل وتحصل على درجة الأمتياز

      ولك مني كل أحترام وتقدير

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #4
        بسم الله الرحمن الرحيم
        السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

        نورت المنتدي يا مولانا

        وشد حيلك في الدراسة

        وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ

        זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן

        תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא

        تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات
        ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .

        التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني


        [/FONT][/SIZE]
        [/CENTER]

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #5
          لالالا ياادره لالالالالا مينعش الكلام ده مش كفايه د احمد جايبين لى عيسى كمان مش هينفع الكلام ده اما انا بقى واما د احمد وحبيبه عيسى دول مجنننى فى البشاره اسيبها هناك يطلعوا لى فى البخت ولا ايه هههههههههه


          http://www.albshara.com

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #6
            ربنا يوفقك يا كبير و منور المنتدى و متنساش دوزة العم مصيلحى !!!!!!!!!!!!

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #7
              المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوالسعودمحمود مشاهدة المشاركة
              لالالا ياادره لالالالالا مينعش الكلام ده مش كفايه د احمد جايبين لى عيسى كمان مش هينفع الكلام ده اما انا بقى واما د احمد وحبيبه عيسى دول مجنننى فى البشاره اسيبها هناك يطلعوا لى فى البخت ولا ايه هههههههههه

              انت هنا يا حج كدا الليلة كملت

              اهلا بالاخ عيسى منور المنتدى نرجو له التوفيق فى الدراسة

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #8
                على فكره انا تابعتك كى ارى انك بتشوف الاجابات ووجدت العكس انت ترمى اى شبهات ولا تقراء الردود
                يلا وعمر سليم كمان معانا

                دي احلوت قوي

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #9
                  المفروض بقى الكونت يدينى صلاحية الحظر علشان اعرف اتعامل مع الناس دى


                  http://www.albshara.com

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #10
                    نورتنا يا أخي الكريم

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?

                    Working...
                    X