وفيكم بارك اخى الكريم ونفع بكم ...
إعـــــــلان
Collapse
No announcement yet.
ملتقــــــــــى الاخوات....هاااااااام لكل الاخوات
Collapse
X
-
Last edited by مشتاقة للجنة; 25-12-2005, 11:17 PM..
ملكنـا هـذه الـدنـيـا الـقـرونا ...... وأخـضـعـهـا جـنـود خـالـدونا
وسطرنا صحائـف من ضياء ...... فـما نـسي الزمان وما نسـيـنا
سنقاطع الدنمارك بقدر حبنا لنبينا
" وسيعلم الذين ظلموا أي منقلب ينقلبون "
.
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تقبل الله منا ومن كل الأخوات
جزاك الله خيرا حبيبتى رفيدة على تهنئتك لنا بالعيد
رزقك الله الجنة وجعل كل حرف فى ميزان حسناتك
اكثروا التهليل والتكبيروالدعاء
ولا تنسونى من صالح دعائكملا إله إلا الله ولا حول ولا قوة إلا بالله
اللهم نجنا من القوم الظالمين والقوم الكافرين
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
اللــــــــــــــــــه أكبـــــــــــــــــــــــــــــــــر.......اللـــ ـــــــــــــــــــــه أكبــــــــــــــــــــــر
لا إلــــــــــــــه إلا اللـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
اللــــــــــــــــــه أكبـــــــــــــــــــــــــــــــــر.......اللـــ ـــــــــــــــــــــه أكبــــــــــــــــــــــر
وللـــــــــــــــــه الحمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
[IMG]
[/IMG]
طوبى لمن أهدى إلىّ عيوبى

îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
اين انتن يا اخوات؟
هى ساحة الشقائق نايمة كدة ليه؟
الله المستعان
شكلكوا كده عايزين نضع شرط جزائى على التأخر عن الدخول:mad:
ويكون هذا الشرط الجزائى هو...
هو........:mad:
هو.......:mad:
هو.........:mad:
انكن تستضيفونى عندكم يوم كامل ويكون المواصلات عليكن:cool:
الله المستعان
يا اخوات بالله عليكن لا تغيبوا علىّ
نرجو التفاعل والنشاط
بارك الله فيكن جميعاطوبى لمن أهدى إلىّ عيوبى

îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
السلام عليكن ورحمة الله
:pانكن تستضيفونى عندكم يوم كامل ويكون المواصلات عليكن
ياريت والله ياريت
إتفقنا
إذا كان كده يبقى أقفل وأمشى حالا ومش هادخل تانى لحد ماتشرفينى وتجينى
ده جزاء حلو قوى
كده تضمنى إن مافيش حد هايدخل ولا يشارك
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
ياريت والله ياريت
إتفقنا
إذا كان كده يبقى أقفل وأمشى حالا ومش هادخل تانى لحد ماتشرفينى وتجينى
ده جزاء حلو قوى
يااااااااااااااااااااااه , ماشاء الله بارك الله
اول ما هذهب , هذهب اليابان مرة واحدة
الله المستعان
كنت اتمنى , ولكن لن استطيع الذهلب بدون محرم
على العموم ملحوقه
انا ممكن اخذ حقى ناشف
يعنى بدل سفر وبدل اقامة وبدل طعام
وبالطريقة ديه الواحد يبقى من اغنى اغنياء العالم بلا تعب
هيا شدو حيلكم التى لا تريد الدخول او التأخر تجهز المبلغ من الان وتبعتهولى على البريد المستعجل:cool:
الله المستعان
اضحك الله سنك امى الحبيبةطوبى لمن أهدى إلىّ عيوبى

îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيف احوالكن يا اخوات؟؟؟
انى افتقدكن يا احبتى فى الله
اضحك الله سنك يا حبيبتى امة الله
ما شاء الله رفيدة كنتى هتسفرى اليابان مرة واحدة
انا لله الحمد والمنة انتهيت من الامتحانات وسأقوم إن شاء الله بتكملة المواضيع الخاصة بى
والله المستعانلا إله إلا الله ولا حول ولا قوة إلا بالله
اللهم نجنا من القوم الظالمين والقوم الكافرين
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
السلام عليكن ورحمة الله
إبنتى الحبيبة مريم
يارب موفقة بإذن الله ومتفوقة أيضاانا لله الحمد والمنة انتهيت من الامتحانات
أعانك الله ووفقك. إستغلوا الأوقات بناتى الحبيبات فيما يحب الله ويرضاه وفيما يفيدوسأقوم إن شاء الله بتكملة المواضيع الخاصة بى
وفقكن الله
الدعوة مفتوحة يامريم. أهلا وسهلا بكن جميعا.ما شاء الله رفيدة كنتى هتسفرى اليابان مرة واحدة
إبنتى الحبيبة رفيدة
إن شاء الله موفقة فى إمتحان يوم السبت وكل الإمتحاناتالله يكرمكِ افتحى نفسى قبل امتحان يوم السبت
لان المعنويات فى الارض
واستبشرى خيرا.
الله معك ويوفقك ويوفقكن جميعا إنه على ذلك قدير
îن îëéىهْ نçمùهْ?







îن îëéىهْ نçمùهْ?