إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

ممكن حد يفيدنى فى تصميم سجل زوار

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • ممكن حد يفيدنى فى تصميم سجل زوار

    السلام عليكم جميعا
    حيا الله زوار المنتدى الحبيب كله وكان لى استفسار عن تصميم المواقع ..يعنى سؤالى بعيد شويه عن موضوع المنتدى لكن باذن الله الاجابه يستفيد منها الجميع
    هل يستطيع احد من زوار المنتدى الكرام ان يفيدنى فى تصميم سجل زوار عن طريق كود جافا او اتش تى ام ال ........هكون شاكر جدا لو اى شخص فى المنتدى افادنى وافاد جميع الاعضاء ......................واتمنى من اداره المنتدى ان تخصص قسم من المنتدى لتصميم المواقع

  • #2
    اخي الكريم

    مع ان ليس هذا هو مكان مثل هذه الاسئله الا اني اكره ان اخيب ظنك



    ضع هذا الكود مع تغيير اسم الموقع الموجود بعنوان موقعك




    <form action="/cgi-sys/guestbook.cgi" target=guestwindow>
    <input type="hidden" name="user" value="sbeelal">
    <input type="hidden" name="action" value="addguest">
    <input type="hidden" name="basehref" value="http://sbeelalislam.com">
    <input type="hidden" name="template" value="default">
    Name: <input type="text" name="name"><br>
    Email: <input type="text" name="email"><br>
    Comments: <textarea name="comments"></textarea><br>
    <input type="submit" value="التوقيع في سجل الزوار">
    </form>

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3
      مشكور اخى المشرف منور اسمك على مسمى ..............ممكن بس شرح اكتر سنه .....يعنى دلوقتى بعد ما الزائر يخش ويسجل ويبعت .الكلام بتاعه هيروح فين ..مش لازم يكون فى صفحه كلامه يروح عليها

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #4
        مشكور اخى المشرف منور اسمك على مسمى ..............ممكن بس شرح اكتر سنه .....يعنى دلوقتى بعد ما الزائر يخش ويسجل ويبعت .الكلام بتاعه هيروح فين ..مش لازم يكون فى صفحه كلامه يروح عليها ...اتمنى انى مكونش اثقلت عليك فى سؤالى ومتشكر جدا على ردك

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #5
          يا اخي الكريم


          اليس عندك شئ اسمه cpanel


          او اشرح لي كيف تدخل موقعك

          îن îëéىهْ نçمùهْ?

          Working...
          X