طرد ابو السعود
الظاهر مدة العقد المبرم بينى وبين البشاره انتهى وانا مش واخد بالى واكيد فى حد هناك قام بفسخ العقد ههههههههههه لانى بقالى يومين مش عارف ادخل فى حد فى الاخوه هنا فى الفرقان يعرف ايه السبب لانى كل لما اروح هناك تيجى صفحه انجلش ياترى ايه السبب
الظاهر مدة العقد المبرم بينى وبين البشاره انتهى وانا مش واخد بالى واكيد فى حد هناك قام بفسخ العقد ههههههههههه لانى بقالى يومين مش عارف ادخل فى حد فى الاخوه هنا فى الفرقان يعرف ايه السبب لانى كل لما اروح هناك تيجى صفحه انجلش ياترى ايه السبب



îن îëéىهْ نçمùهْ?