إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

ابو السعود انطرد

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • ابو السعود انطرد

    طرد ابو السعود
    الظاهر مدة العقد المبرم بينى وبين البشاره انتهى وانا مش واخد بالى واكيد فى حد هناك قام بفسخ العقد ههههههههههه لانى بقالى يومين مش عارف ادخل فى حد فى الاخوه هنا فى الفرقان يعرف ايه السبب لانى كل لما اروح هناك تيجى صفحه انجلش ياترى ايه السبب


    http://www.albshara.com

  • #2
    المنتدى معطل يا حاج

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3
      بسم الله الرحمن الرحيم
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

      الظاهر ان في مشكلة في السيرفر في منتدي البشارة يا حاج ابو السعود

      ربنا يستر يا عمي

      وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ

      זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן

      תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא

      تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات
      ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .

      التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني


      [/FONT][/SIZE]
      [/CENTER]

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #4
        يا حاج انت انطردت

        وبصراحة كدة الرسالة الانجليش مكتوب فيها

        ابو السعود ما يدخلش هنا

        وفي رسالة صوتية كمان

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #5
          شكرا ياجماعه ليكم كلكم ما عدا واحد هو عارف نفسه


          http://www.albshara.com

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #6
            المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوالسعودمحمود مشاهدة المشاركة
            طرد ابو السعود
            الظاهر مدة العقد المبرم بينى وبين البشاره انتهى وانا مش واخد بالى واكيد فى حد هناك قام بفسخ العقد ههههههههههه لانى بقالى يومين مش عارف ادخل فى حد فى الاخوه هنا فى الفرقان يعرف ايه السبب لانى كل لما اروح هناك تيجى صفحه انجلش ياترى ايه السبب
            الرساله بتقول ( تم إعطاءك إستماره 6 )

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #7
              المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محبة الصحابه مشاهدة المشاركة
              الرساله بتقول ( تم إعطاءك إستماره 6 )
              اكتر حاجة عاجباني في الاخت محبة الصحابة انها ممتازة في اللغة الانجليزية

              وبعدين ما بتحبش تحرج حد

              لان باقي الرسالة بيقول اياك تدخل المنتدي تاني يا عم الحاج

              اخلعععععععععععععععععع

              بالانجليزي طبعا

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #8
                الرساله بتقول ( تم إعطاءك إستماره 6 ) الترجمه دى بجد اصل انا ثقافتى فلاحى


                http://www.albshara.com

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #9
                  لان باقي الرسالة بيقول اياك تدخل المنتدي تاني يا عم الحاج
                  انا لا اثق فى ترجمتك


                  http://www.albshara.com

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #10
                    الحاجة ابو السعود انطرد الدكتور وقع بين الادراة والحج باستخدام ارواح شريرة وتم طرد الحاج

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • #11
                      ) الترجمه دى بجد اصل انا ثقافتى فلاحى
                      طيب هى ( روابى ) ولّا ( الدّوّار ) ، أصلها بتفرق على حسب نوع السمنه

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?

                      Working...
                      X