إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

بمناسبه عيد الاضحي ...حوار بين شقاوة ومشرفي منتديات النصارى

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    مداخله الخروف الضال
    سمعنا جمال صوتك







    - عايزين نركز بقي علي حاجه مهمه قوى في كلام هذا الخروف
    - هو قال في تعريف للبنوه الحقيقيه اى الخارج من الله او الذي من الله
    - نركز بقي علي كلمه الذي من الله دى , عشان هتفيدنا بعدين




    يتبع

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #92
      - انتهي كلام الخروف الضال
      - وبعد ما خلص مداخلته رجع كتب المداخله دى

      http://img816.imageshack.us/img816/6138/86626447.png


      كل ده وانا لسه مظهرتش

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #93
        في المتابعة انشاء الله
        لنرى قصة مايكل الغريبة

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #94
          بسم الله الرحمن الرحيم
          السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

          متابع يا بطل

          وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ

          זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן

          תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא

          تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات
          ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .

          التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني


          [/FONT][/SIZE]
          [/CENTER]

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #95
            في المتابعة انشاء الله
            لنرى قصة مايكل الغريبة



            هي قصه غريبه وفي نفس الوقت كوميديه جدا

            بسم الله الرحمن الرحيم
            السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

            متابع يا بطل


            تلميذك

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #96
              ردى عليه



              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #97
                بيعبدوا الناسوت المتحد باللاهوت

                ده الايمان الارذثوكسي الصحيح
                هذا هو إعتقادهم يابرنس

                أنا أتكلم عن ان الظاهر يخالف الاعتقاد وهو عبادتهم لصور يسوع الناسوت ياصديقى
                والناسوت مات وانتهت مهمته فايمانهم باطل
                فهذه حجة عليهم

                يتبع مع الفضيحه
                Last edited by البراء بن مالك 11; 13-01-2011, 09:08 PM.
                البوذية والمسيحية فى ميزان الحقيقة
                http://www.albshara.com/showthread.php?t=15121
                متردو على أبونا زكريا بطرس الى محدش عارف يرد عليه
                http://www.ebnmaryam.com/vb/t33101-24.html#post470799

                مسلم واحد يدمر تدليس مواقع النصارى باصبع قدمه
                متجدد

                http://www.albshara.com/showthread.php?t=15421

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #98
                  هذا هو إعتقادهم يابرنس

                  أنا أتكلم عن ان الظاهر يخالف الاعتقاد وهو عبادتهم لصور يسوع الناسوت ياصديقى
                  والناسوت مات وانتهت مهمته فايمانهم باطل
                  فهذه حجة عليهم


                  ايوا الظاهر ان الامر اختلط عليا
                  انا كنت بتكلم علي حسب اعتقادهم مش علي حسب المذكور في الكتاب المقدس

                  عموما لو اتكلمنا علي اساس الى موجود في الكتاب المقدس هنقدر نقول بملأ الفم ان النصارى بيعبدوا انسان لان المسيح مش مذكور له لاهوت في الكتاب المقدس


                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #99

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • رد جحش الفراء عليا

                      http://img521.imageshack.us/img521/1416/40894282.png



                      خطا كبير جدا جدا ومضحك وقع فيه هذا الخروف



                      يتبع ،،

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?


                      • فاصل كوميدى

                        -دعونا نضحك معا علي التدليس المقدس الذي لجأ اليه جورج مايكل بعد ردى عليه
                        - طبعا هو قال في تعريف للبنوه الحقيقيه اى الخارج من الله او الذي من الله

                        زى ما احنا شايفين كدا في مشاركته رقم "2"



                        - لكن الصاعقه الغير متوقعه هي ما قاله في مشاركته رقم "16"

                        انظروا الى التضارب الشديد والتدليس المتعمد


                        - شكرا يا جورج مايكل فقد نسبت البنوه الوحيده لله الى كل العالم حيث ان المعني الحقيقي لابن الله هو الذي من الله وكل العالم من الله كما ادعيت









                        يتبع ...

                        îن îëéىهْ نçمùهْ?


                        • اخي شقاوة جزاك الله حيرا لفضح هؤلاء المدليسين ملاحظة صغيرة فقط اقطع كلامك الفيديوات التي وضعتها للاب شنودة لا تفتح

                          îن îëéىهْ نçمùهْ?


                          • انشاء الله في المتابعة لهذا الموضوع وجزاك الله عنا كل خير لنصرة هذا الدين:009:

                            îن îëéىهْ نçمùهْ?


                            • ردى عليه





                              îن îëéىهْ نçمùهْ?


                              • لحد دلوقتي الخروف ولا عارف يجيب مصدر تعريفه للبنوه
                                ولا عارف يجيب عدد قال فيه المسيح انه خرج من الله

                                رده عليا





                                يتبع

                                îن îëéىهْ نçمùهْ?

                                Working...
                                X