إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

بمناسبه عيد الاضحي ...حوار بين شقاوة ومشرفي منتديات النصارى

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #31

    تسجيل متابعه


    بارك الله فيك

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ


    بدون مقدمات ندخل في الحوار علي طول


    المداخله لاولى لى :


    اضغط علي هذه الصوره مرتين لتراها بحجمها الطبيعي


    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #33
      رد احد الخرفان عليا يدعي " the dragon sristian "





      Last edited by شقاوه; 20-11-2010, 10:22 PM.

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #34
        طبعا جحش الفراء هذا يفرق بين الطبيعه اللاهوتيه والطبيعه الناسوتيه حيث يؤكد ان المسيح ياكل ويشرب بلاهوه وليس بناسوه وهذا مخالف للايمان المسيحي لانه يؤمن بطبيعه واحده للسيد المسيح وليس طبيعتين كي يفرق بينهما في اعمال المسيح

        المهم حبيت اخليه يخالف ايمانه مره تانيه ويؤكد ان المسيح يؤكل بناسوته مش بلاهوته , حتي اديته من فمه هو ,,, وهو يعيني فرحان انه بجاوب ميعرفش الفخ الى محضرهوله

        ردى عليه ...

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #35
          رد الخروف


          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #36
            ردى عليه


            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #37
              يؤكد ان المسيح ياكل ويشرب بلاهوه وليس بناسوه


              بناسوته وليس بلاهوته ×

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #38
                sigpic

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #39
                  هام يا شقاوة

                  بسم الله الرحمن الرحيم،الحمد لله والصلاة والسلام علي رسول الله
                  يا أخي شقاوة "لاأخفيك سرا" بالرغم اني عديت 30سنه وكنت فاكره نفسي مهتمة بالدين لكني حسيت معاكم إني مقصرة قوي وبعيدة قوي وان فيه ناس احسن مني بكتييييييييييييير قوي ،شاغلين نفسهم بدينهم والدعوه له والدفاع عنه .جزاكم الله عنا كل خير انتم وكل من يسعي لنشر الحق
                  (اللهم اهدنا واهدي بنا ويسر الهدي لناواجعلنا سببا لمن اهتدي)
                  sigpic

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #40
                    فاصل كوميدى

                    بعد ان عجز المشرف الذي بدأ معي الحوار عن الرد جاء مشرف اخر ليساعده في الرد

                    وانظروا يا اخوه .... الرد الصاعق من هذا المشرف الذي اتي بتفنيد كا ما ايت به انا

                    يقول

                    " انا عارف ان الكتب دى صحيحه بس عايز اعرف لكلام دا ذكر في الباب الكاااااااااااام "





                    طبعا كلامه لا يسمن ولا يغني من جووع كل ما قاله مجرد كلام تافه وسخيف ان دل علي شئ يدل علي انه فعلا كجحش الفراء كما قال عنه الكتاب لمقدس

                    وطبعا كلامه مفهوش اى جمله للرد علي كلامى الا الكتاب الى وضعه بتاع ابوه شنوده وغير ذلك مجرد لعب عيال منه

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • #41
                      تسجيل متابعه
                      بارك الله فيك اخي شقاوه

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?


                      • #42
                        تسجيل متابعه

                        فضائح جميله

                        îن îëéىهْ نçمùهْ?


                        • #43
                          تسجيل متابعه لهذه الفضائح المضحكه

                          îن îëéىهْ نçمùهْ?


                          • #44
                            تسجيل متابعه

                            îن îëéىهْ نçمùهْ?


                            • #45
                              تسجيل متابعه

                              عليك بهم يا شقاوه

                              îن îëéىهْ نçمùهْ?

                              Working...
                              X