بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جاوبني يا ريس بارة
ايه رايك في النص دا
على فكرة مش هسيبك غير اما تجاوب
ما رايك في كلام المزامير هذا
شرفاء الشعوب جتمعوا شعب اله إبراهيم لان لله مجان الارض هو متعال جدا
وما رايك في كلام الانبا ساويرس البطريك الانطاكي
يالعمق حكمة الله وعلمه!! يالغنى التدبير الإلهى!! كيف إن ما يليق بالله المتعالى العظلم تجده في الأشياء المنفقة مع التدبير الإلهى. لذلك رفعه الله أيضاً وأعطاه أسماً فوق كل أسم» (فى 2: 9).
لو مش هتجاوب عليا زي المشاركة اللي فاتت يا بارة مش تشارك في الموضوع لو سمحت
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جاوبني يا ريس بارة
ايه رايك في النص دا
على فكرة مش هسيبك غير اما تجاوب

ما رايك في كلام المزامير هذا
شرفاء الشعوب جتمعوا شعب اله إبراهيم لان لله مجان الارض هو متعال جدا
وما رايك في كلام الانبا ساويرس البطريك الانطاكي
يالعمق حكمة الله وعلمه!! يالغنى التدبير الإلهى!! كيف إن ما يليق بالله المتعالى العظلم تجده في الأشياء المنفقة مع التدبير الإلهى. لذلك رفعه الله أيضاً وأعطاه أسماً فوق كل أسم» (فى 2: 9).
لو مش هتجاوب عليا زي المشاركة اللي فاتت يا بارة مش تشارك في الموضوع لو سمحت


îن îëéىهْ نçمùهْ?