يا جماعة مش عارف اقول اية الصراحة
انا دلوقتى واقع فى مشكلة .....ومفيش حد خالص عارف يحلها .........للاسف الشديد
انا للاسف بقيت ملحد
وكل مشكلتى انى مش مطمئن بوجود الله
وللاسف كل اللى يكلمنى فى هذا الموضوع
يكلمنى عن الاسلام وعن المسحية
وانا اتكلم فى حاجة تانية خالص
انا كنت مسيحى وبقيت مسلم ثم ملحد
ما انى مقتنع ان الدين الاسلامى صحيح
وسوف اكون احسن من اى مسلم لو اقتنعت بوجود رب
والذى يشوف هذا الموضوع يجب ان يراعى انى فى مشكلة وممكن
انا فعلا فى موقف وحش
ياريت حد يكون عنده القدرة على اقناعى
وانا عارف ان هذا المنتدى هو الذى سوف يحل المشكلة
لانى فعلا ارتاح كثيرا لما اتكلم فى هذا المنتدى
ومن يريد اى استفسار ياريت يقول عشان يبقى الموضوع كامل
وعلى فكرة وهذا حقيقى
قبل ان اخش هذا المنتدى بصراحة كنت اكره المسلمين جدا
ولكن بعد ما تكلمت مع بعض الاشخاص فى هذا المنتدى .......بجد بقيت احب المسلمين جدا......بجد وحقيقى
وارتاح كثيرا لانى عندى صقة كبيرة ان هذا المنتدى سوف يحل مشاكلى
وياريت مرة اخرى محدش يكلمنى عن الاسلام وعن المسحية
انا دلوقتى واقع فى مشكلة .....ومفيش حد خالص عارف يحلها .........للاسف الشديد
انا للاسف بقيت ملحد
وكل مشكلتى انى مش مطمئن بوجود الله
وللاسف كل اللى يكلمنى فى هذا الموضوع
يكلمنى عن الاسلام وعن المسحية
وانا اتكلم فى حاجة تانية خالص
انا كنت مسيحى وبقيت مسلم ثم ملحد
ما انى مقتنع ان الدين الاسلامى صحيح
وسوف اكون احسن من اى مسلم لو اقتنعت بوجود رب
والذى يشوف هذا الموضوع يجب ان يراعى انى فى مشكلة وممكن
انا فعلا فى موقف وحش
ياريت حد يكون عنده القدرة على اقناعى
وانا عارف ان هذا المنتدى هو الذى سوف يحل المشكلة
لانى فعلا ارتاح كثيرا لما اتكلم فى هذا المنتدى
ومن يريد اى استفسار ياريت يقول عشان يبقى الموضوع كامل
وعلى فكرة وهذا حقيقى
قبل ان اخش هذا المنتدى بصراحة كنت اكره المسلمين جدا
ولكن بعد ما تكلمت مع بعض الاشخاص فى هذا المنتدى .......بجد بقيت احب المسلمين جدا......بجد وحقيقى
وارتاح كثيرا لانى عندى صقة كبيرة ان هذا المنتدى سوف يحل مشاكلى
وياريت مرة اخرى محدش يكلمنى عن الاسلام وعن المسحية




îن îëéىهْ نçمùهْ?