بسم الله الرحمن الرحيم
السؤال كما بالموضوع
هل فعلا هذه المعجزة ...انشقاق القمر...لامرىء القيس....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياريت الاخوة يحكوا لية الشبه....الذين يقولها النصارى....ان هذه المعجزة قالها امرىء القيس................
حتى كتبوا لية الشعر....بس انا مش عرفوا...... مش حافظه....لانى سمعت هذه الشبهه....من فترة
طويلة وانا الحمد لله لا ادخل منتدايتهم من فترة كبيرة....وعهد علية انى لن ادخل منتدايتهم حتى الموت...وياريت
الكل يعمل زى...قاطعوا منتدايتهم.....سبب دخلكوا فيها...السب والشتيمة فى سيدنا محمد بقى كتير لو انت بتحب ربنا
لا تدخل منتدايتهم الشريرة.....عايزن يفهموا اى شىءاهلا بهم فى منتدايات المسلمين........لكن هم فتحين
المنتديات عشان السب وقلة الادب يقولوا نحن شعب الله المختار....ايوة صح كلام سليم ......بس المختار فى جهنم و العذاب
المستمر
السؤال كما بالموضوع
هل فعلا هذه المعجزة ...انشقاق القمر...لامرىء القيس....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياريت الاخوة يحكوا لية الشبه....الذين يقولها النصارى....ان هذه المعجزة قالها امرىء القيس................
حتى كتبوا لية الشعر....بس انا مش عرفوا...... مش حافظه....لانى سمعت هذه الشبهه....من فترة
طويلة وانا الحمد لله لا ادخل منتدايتهم من فترة كبيرة....وعهد علية انى لن ادخل منتدايتهم حتى الموت...وياريت
الكل يعمل زى...قاطعوا منتدايتهم.....سبب دخلكوا فيها...السب والشتيمة فى سيدنا محمد بقى كتير لو انت بتحب ربنا
لا تدخل منتدايتهم الشريرة.....عايزن يفهموا اى شىءاهلا بهم فى منتدايات المسلمين........لكن هم فتحين
المنتديات عشان السب وقلة الادب يقولوا نحن شعب الله المختار....ايوة صح كلام سليم ......بس المختار فى جهنم و العذاب
المستمر

أنه اقتبس من شعر امرئ القيس , يأتي هذا النصراني الذي لا يعرف (الخمسة من الطمسة) في اللغة ليقول: أن الرسول اقتبس من شعر امرء القيس.
îن îëéىهْ نçمùهْ?