السلام عليكم ,
طبعا يا جماعة انتو عارفين منتدى أقباط ال USA الملىء بالحقد ده ,
و على كلا فأنا أحاول الدخول هناك لأنى انتظر أجابات منهم .
لكن واضح أن المكبوس خدها من أصرها و قفل موقعة و طبعا هيرجع يقولو قفلولى موقعى الوحشيييين
و انا عاوز أعرف هى نقس المشكلة حاصلة معاكم ؟
و فى النهاية , أقول لكم شكرا , فلقد كاد ايمانى أن يتزعزع لولا وجود المقال الذى يتكلم عن علاقة ورقة بالنبى صلى الله علية و سلم
و اشكر كاتبه كثيرا و لهذا الموقع بالكامل
بل كدت ان اكون من الهالكين اذا مت و انا على شك بديننا الحنيف
و يلا بقى سلام علشان عندى امتحانات اليومين دول
طبعا يا جماعة انتو عارفين منتدى أقباط ال USA الملىء بالحقد ده ,
و على كلا فأنا أحاول الدخول هناك لأنى انتظر أجابات منهم .
لكن واضح أن المكبوس خدها من أصرها و قفل موقعة و طبعا هيرجع يقولو قفلولى موقعى الوحشيييين
و انا عاوز أعرف هى نقس المشكلة حاصلة معاكم ؟
و فى النهاية , أقول لكم شكرا , فلقد كاد ايمانى أن يتزعزع لولا وجود المقال الذى يتكلم عن علاقة ورقة بالنبى صلى الله علية و سلم
و اشكر كاتبه كثيرا و لهذا الموقع بالكامل
بل كدت ان اكون من الهالكين اذا مت و انا على شك بديننا الحنيف
و يلا بقى سلام علشان عندى امتحانات اليومين دول

îن îëéىهْ نçمùهْ?