إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

سؤال

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • سؤال

    اولا هو سؤال مش شبهه ولا حاجه.....بس مش لاقي مكان للاسئله فضفته هنا
    السؤال ببساطه ......ايه هي فكره الحياه كلها او ايه الغرض منها
    ايه الفكره ان انسان يتولد ويعيش فتره علي الارض ( اي ان كانت اعماله سواء خير او شر ) وبعدين يموت تاني
    وياريت اجابه مقنعه ....يعني بلاش اصل ربنا بيحبنا (ما هو لو كان بيحبنا يبقي ليه يخلق انسان شرير او هيعمل شر في حياته وهو عارف انه هيموت ويدخل النار في الاخر ....ليه خلقه من الاول )
    وياريت بلاش برده عشان يعمر الارض وكده .....لان اكيد ربنا مش خلقنا عشان نعمر الارض ......وشكرا
    وياريت محدش يقول ده فكر الحادي ...........هو مجرد سؤال عشان افهم

  • #2
    الديانة أخرى

    منتدانا يختص بالحوار الإسلامي المسيحي ، وسؤالك هذا يمكنك طرحه داخل منتدى متخصص .. تفضل رابط منتدى التوحيد


    .

    îن îëéىهْ نçمùهْ?

    Working...
    X