يا فرحتك دلوقتى يا (سمس)الحق...(بالسين و لا مؤاخذة)..!!!!!!!!!!!!!!!
و يا فرحتك يا مولكا و يا سعدك و يا هناك
زغروطة لاسود منتدى الزريبة

عايزك تتابع المناظرة دى كمان يا مولكا
و لا مكنتش متابع دى!!!
مبروك يا عم طارق
و دايما فى العالى
و ربنا يقبل منك


و يا فرحتك يا مولكا و يا سعدك و يا هناك

زغروطة لاسود منتدى الزريبة


عايزك تتابع المناظرة دى كمان يا مولكا
و لا مكنتش متابع دى!!!
مبروك يا عم طارق
و دايما فى العالى
و ربنا يقبل منك



îن îëéىهْ نçمùهْ?