مهو انا لما استنى لما المشاركة بتاعتى تظهر
كمان كام ساعة كدة
يبقى اكيد مش حشارك كتير بسبب الملل
عجبى
كمان كام ساعة كدة
يبقى اكيد مش حشارك كتير بسبب الملل
عجبى










( مُجرداً ) فأكتفي بقول ( رسول الاسلام ) .. أتمنى عدم مُخالفة قوانيين المنتدى فؤدي ذالك الى الطرد

îن îëéىهْ نçمùهْ?