بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله
جزيتم الفردوس اخى المجاهد فى الله(h )
حتى لو كانت اصواتنا رديئة فممكن يكون اصدقائنا او اخوتنا اصوتهم ندية وجميلة
حياك الله أخي محمد السعيد ... هو ده يا أخوة صاحبي الذي أوحى لي بفكرة سمعنا صوتك ... وهو صوته كويس وتلاوته جميله !
انا بس اللى مش عارف أرفع حاجة مش عارف في عندي إيه ؟!
أنا مليش دعوة .....أمسكوا فيه أنا جبتهولكم هنا أهو
îن îëéىهْ نçمùهْ?