بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
النهردة الجمعة يا إخواني ........إيه أخبار الواجب
يارب يكون خير ، بالنسبة لي الحمد لله اهتميت شويه مع بعض التقصير بسبب التسويف
عافانا الله جميعاً منه ، لكن أرجو من الله أن يعيننا علي طاعته
انتوا فين ، وفين مشاركاتكم؟؟
عاوزين حماس أكتر علشان الاسبوع القادم يكون أفضل بإذن الله ، والله المستعان
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
النهردة الجمعة يا إخواني ........إيه أخبار الواجب
يارب يكون خير ، بالنسبة لي الحمد لله اهتميت شويه مع بعض التقصير بسبب التسويف
عافانا الله جميعاً منه ، لكن أرجو من الله أن يعيننا علي طاعته
انتوا فين ، وفين مشاركاتكم؟؟
عاوزين حماس أكتر علشان الاسبوع القادم يكون أفضل بإذن الله ، والله المستعان


îن îëéىهْ نçمùهْ?