إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

قصيدة | أنا بالعفه عشت حياتي

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • قصيدة | أنا بالعفه عشت حياتي

    أنا بالعفه عشت حياتي
    وراح بيها احقق ذاتي
    وبالايمان الملم جرحي
    وراح ارجع لربي تانى
    وراح يهديني اللي يقدرني
    ا
    اللي يجي لبيتي يطلبني
    ولا ف يوم ارخص نفسي
    ولا أعيش لحظه حب حرام
    ولا أخسر مشاعري ف يوم
    وراح أصبر لحد ماانول
    رضا الرحمن دا غايتي
    وأقول
    بعلو الصوت أنا غاليه
    رضا ربي يعليني
    وبالايمان يقويني
    وراح يرزقني ويرضيني
    بانسان عفيف زيي
    وحب حلال يزين عمري
    وراح بيه أكون م الحور
    وحب المولى يحرسن
    ا
    دا رب قلوب يجمعناولو طالت بنا المسافات
    دا وعده ووعده هو الحق
    دا قال {الطيبون للطيبات }♥======================================

    أتمنى من أخواتى ان يشتركوا معى فى تتطبيق الدعوى صوت الاسلام يقوم بنشر أحاديث صحيحة وآيات قرآنية والسيرة النبوية وقصص الصحابة والتابعين ,فاجعل صفحتك تتعطر بايات الله وسنة الحبيب ونسأل الله أن يتقبل منا ومنكم
    Last edited by يوسف محمود; 18-03-2013, 06:32 AM.

  • #2
    قصيده جميله

    يا ريييييييييت لو بناتنا يفهموا الكلام ده

    مرحبا بك اختاه فى بيتك الثانى (منتدى الفرقان)

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #4






        îن îëéىهْ نçمùهْ?

        Working...
        X