اكتب لكم وانا عارفة ان هذا اخر امل فى حياتى
قررت الانتحار اكثر من مرة ....ولكن قررت ان ادخل منتدى دينى....ومش عارفة ليه
مشكلتى كبيرة ...ارجوا الاهتمام بى .....
ااتا مشكلتى كبيرة جدا تبدوا كارثة تكبر كل يوم
اانا بنت فى سن 23 سنة اعانى من مشكلة فى الجلد فى دراعى وبطنى
هذه المشكله كرهتنى فى حايتى كلها
لا احد يعرف مشكلتى حتى ابويا وامى
حياتى كلها اصبحت بكاء وحالة نفسية سيئة
انا قمت بكل وسائل الدعاء ولم يستجيب ربنا لماذا
ادعى وابكى كل يوم ولم يستجيب الله
انا حياتى كلها اصبحت جحيم
بعد ما روحت لكذا دكتور ولم يحصل اى شىء
نفسى اتزوج زى باقى البنات ...وتحل مشكلتنى
مجرد ان ياتى عريس ليه ....احسن انى نفسى اموت .واحس ان الدنيا سوداء
ابويا وامى مستغربين لرفضى الغير مبرر لاى عريس
لانهم لا يعرفوا الامر
قررت الانتحار اكثر من مرة ....ولكن قررت ان ادخل منتدى دينى....ومش عارفة ليه
مشكلتى كبيرة ...ارجوا الاهتمام بى .....
ااتا مشكلتى كبيرة جدا تبدوا كارثة تكبر كل يوم
اانا بنت فى سن 23 سنة اعانى من مشكلة فى الجلد فى دراعى وبطنى
هذه المشكله كرهتنى فى حايتى كلها
لا احد يعرف مشكلتى حتى ابويا وامى
حياتى كلها اصبحت بكاء وحالة نفسية سيئة
انا قمت بكل وسائل الدعاء ولم يستجيب ربنا لماذا
ادعى وابكى كل يوم ولم يستجيب الله
انا حياتى كلها اصبحت جحيم
بعد ما روحت لكذا دكتور ولم يحصل اى شىء
نفسى اتزوج زى باقى البنات ...وتحل مشكلتنى
مجرد ان ياتى عريس ليه ....احسن انى نفسى اموت .واحس ان الدنيا سوداء
ابويا وامى مستغربين لرفضى الغير مبرر لاى عريس
لانهم لا يعرفوا الامر







îن îëéىهْ نçمùهْ?