والله دمعت عيني عندما رأيت المسارعة في الخير والتنافس على ارضاء الله والدعوة لدين الله عز وجل ... اشهد الله إني احبكم جميعاً في الله
{ أُوْلَئِكَ يُسَارِعُونَ فِي الْخَيْرَاتِ وَهُمْ لَهَا سَابِقُونَ }المؤمنون61
{ وَفِي ذَلِكَ فَلْيَتَنَافَسِ الْمُتَنَافِسُونَ }المطففين26
جزاكم الله خيراً ورزقكم الله الإخلاص في القول والعمل
و عاوز كمان أعرف مين اللي ساكن بالإسكندريه ......... يا ريت اللي ساكن بالاسكندريه يراسلني على الخاص للاهميه .......... و الموضوع متعلق بعمل خيري متعلق باسطوانتنا ..............
أنا عارف الأخ وليد المسلم من الإسكندريه إزا لسه ذاكرتي قويه
فلو أخي مسلم بتشوف الرد ده ابقا كلمني
و انا في جميع الأحوال حأتأكد بمراسلتي لك على الياهو
الموضوع مهم بارك الله فيهم و فيه ثواب كبير
مستني إجابات على الخاص باااااارك الله فيكم بأقصى سرعه لو تكرمتم
مهم جدا يا شباب توزيع البنرات حتى تكون مثل كتاب البهريز وكتاب تحريف المخطوطات وموسوعة نور الحق ,,, الإخوه إلي تعرف تتصل بالمواقع الإسلامية الكبيرة لنتشر فيها سيكون جيد جدا بإذن الله
لازم نوزع البانرات
أنا حاصمم دلوقت حالا بانرات أجمل
عشان العمل ده جاااااااااامع لكل أعمال الإخوة
من ضمنهم البهريز في الكلام اللي يغيظ
و أروع أعمال الإخوة
الأستاذ محمود حمدي زقزوق الدكتور إبراهيم عوض الأستاذ ياسر جبر الأستاذ حبيب عبد الملك بن حبيب الأستاذ مجاهد في الله الدكتور محمد بن عبد الله السحيم الدكتور محمود بن منقذ السقار الدكتور محمد الحسيني الريس الأستاذ سامي العامري الأستاذ سمير سامي الشحات الدكتور شريف حمدي الشيخ عبد الرحمن دمشقية
îن îëéىهْ نçمùهْ?