السلام عليكم
قبل عمل الخطوات عليك حفظ نكاتك في ملف خاص
بعدها اعمل الخطوات التالية
اذهب الى :
ابدأ ....... تشغيل RUN واكتب هذه الكلمه regedit
ثم
HKEY_CURRENT_USER
ثم
Software
ثم
PalTalk
وامسح ملجد البالتوك بكافة محتوياته واعمل ريستارت وارجع للبالتوك ماتحصل عليك باند
بتقدر تدخل البالتوك بأي نك ثاني عندك
منقول من احد المنتديات وشكرا
قبل عمل الخطوات عليك حفظ نكاتك في ملف خاص
بعدها اعمل الخطوات التالية
اذهب الى :
ابدأ ....... تشغيل RUN واكتب هذه الكلمه regedit
ثم
HKEY_CURRENT_USER
ثم
Software
ثم
PalTalk
وامسح ملجد البالتوك بكافة محتوياته واعمل ريستارت وارجع للبالتوك ماتحصل عليك باند
بتقدر تدخل البالتوك بأي نك ثاني عندك
منقول من احد المنتديات وشكرا
