السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لا حول ولا قوة الا بالله.
والله النصارى خلاص ....اتجننوا.
يقولون "ربهم كان عايش لوحده..فخلق ناس..ليه خلقهم ...عشان ما يبقاش زهقان عشان يشتغل يعمل حاجة."
واقسم بالله كل ما بسمع هذه التسجيلات بحس ان كنت بحاور شوية بط على البالتوك.
الله كان زهقان قبل ما يخلق الانسان ...ولذلك خلق الانسان.



رابط التحميل:



رابط التحميل:


îن îëéىهْ نçمùهْ?