إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

استمع للنصارى "ربهم خلق الانسان لأنه كان زهقان!!!"

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • استمع للنصارى "ربهم خلق الانسان لأنه كان زهقان!!!"

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    لا حول ولا قوة الا بالله.

    والله النصارى خلاص ....اتجننوا.

    يقولون "ربهم كان عايش لوحده..فخلق ناس..ليه خلقهم ...عشان ما يبقاش زهقان عشان يشتغل يعمل حاجة."

    واقسم بالله كل ما بسمع هذه التسجيلات بحس ان كنت بحاور شوية بط على البالتوك.

    الله كان زهقان قبل ما يخلق الانسان ...ولذلك خلق الانسان.

    رابط التحميل:

    Last edited by بتول المسجد الأقصي; 25-06-2008, 10:57 AM.
    إضغط على الصورة لمشاهدتها بالحجم العادي

  • #2
    والله صدقت شر البليه ما يضحك
    Last edited by بتول المسجد الأقصي; 25-06-2008, 10:58 AM.
    sigpic

    îن îëéىهْ نçمùهْ?

    Working...
    X