السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تسجيل راااائع جدا:
الحق كنيسة امك يارب...... عشان خاطر امك يارب ....الحق امك يارب.
حسبى الله ونعم الوكيل فيكم يا عبادالصليب.
والله المجانين اعقل منكم.
والله كل اللى يسمع هذا التبيعانى من اكتئاب سجيل القصير...وعلى ضمانتى.







îن îëéىهْ نçمùهْ?