إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

سقوط أول غرفة صليبية في البال توك

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    allah akbar >>>>>>>>>> allah akbar >>>>>>>>>

    do u know brothers .... i sware of god ..... that i asked god to take revenge from those dogs yesterday..... am so glad am so so so so so so so glad ...... god bless all moslems god bless all moslems ...... am sorry for typing english but the kye board that i am typing on it now cant type arabic....am so glad ...... allah akbar allah akbar allah akbar allah akbar .... al 7md lellah

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #17
      السلام على من اتبع الهدى و شهد ألا إله إلا الله وأن محمداً رسول الله ..
      أثلجتم صدورنا أسأل الله أن يثلج صدوركم .. أسأل الله أن ينصركم بالإسلام وأن ينصر الإسلام بكم ..
      أعتقد الآن أن الإخوة قاموا بالرد على عنوان الغرفة ..
      اللهم عليك بالكفرة الظالمين فإنهم لا يعجزونك .. اللهم لا تدع لهم غرفة من غرف حواراتهم الباطلة إلا أفسدتها عليهم وجعلتها حسرة في قلوبهم .. و أذقهم من خزي الدنيا وعذاب الآخرة .. إنك عزيز ذو انتقام ..
      ذكر أخونا الشيخ أحمد عكاري حفظه الله و وفقه : وقف كاستن يوسته (رئيس تحرير صحيفة يولندس بوستن المسيئة) بعد اجتماعنا به في شهر يناير قائلا: (أنا ملحد وأظن أن الدين يملأ حيزا أكبر من اللازم في الحياة العامة، ولكنني ما كنت أظن أو أتخيل بأن هذه الأمم ستتحرك بسبب رسومات عن محمد (عليه الصلاة والسلام)، وإني بدأت أهتم بحياة محمد).


      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #18
        بسم الله ما شاء الله والله أكبر

        اللهم انصر أمه سيد الخلق أجمعين :salla_y:

        وبارك الله لكم

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #19
          الله أكبر و لله الحمد ..

          بوركتم أيها المسلمون الأشاوس .. يا أحباب رسول الله

          و إلى لقاء .. مع كل اختراق :hp:

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #20
            السلام عليكم
            والله يا ميجا إنته كده إنته والإخوان جهاد وغيرهم
            والله أدخلتم الفرحة علينا نسأل الله أن يدخل الفرحة عليكم فى الدنيا والآخره
            وأن يجمعنا وإياكم فى جنته
            آمينننننننننننننننن
            ميجاااااااااااااااااااااا جهاددددددددددددد أبو عمرانننننننننننننننن كل من شارك
            بارك الله فيكم

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #21
              الله اكبر ولا اله الا الله محمدا رسول الله ..
              ما شاء الله .. وربنا ينصرنا ويعز الاسلام والمسلمين

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #22
                بسم الله الرحمن الرحيم

                الحمد لله رب الارباب هازم الاحزاب والصلاة والسلام علي رسول الله خير الانام وبعد

                السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

                الاخوة الافاضل اسئل الله عز وجل ان يكون في ميزان حسنات من قام بة وان يكون خالص لوجة الله تعالي

                وبعد

                قام البال توك بترقية اصدراته وترقيع الثغرات الواحدة تلو الاخري بسب المجاهدين المسلمين في البال توك ولكن ما اكثر الثغرات الباقية

                وبعد اما عن بينات الخنازير
                نبداء
                امريكن ايجبشن = اشرف غبريال مقميم بمصر وليس في امريكا ولا هيشوفها ولدينا صورة لة اثناء تتبعنا لة وهو داخل غرفة جنيسية علي البال توك ولكني لست علي جهازي لارفقة ولم ارفعها علي اي موقع بعد سوي موقع جيران ونسيت الوصلة

                وسوف اكمل هناك واحد يدعي شربيم هو اسمة عمؤئيل ويعمل بشريتون المطار وورديته من الساعة 12 ظهرا الي 12 مساء تقريبا والمعلومات مقدمة لمن يحب

                والاخ اسمة لا اذكر اسمة علي البال توك ولكن اسمة اشرف نصيف مقيم بحلوان ويعمل الان بالغردقة ووالدة جوهرجي وهو من اكثر الشتامين بغرفة تروس الحقير

                باقي الملعومات وصورة امجد هذا ليدنا نضعها ان شاء الله حيثما نكون علي جهازنا


                اما عن الاختراق فللاسف الشديد هناك عمالة من رجال البال توك واذك عندما اخدنا غرفة تروزس تن لمدة ثلاث ايام متتالية واخر مة كان اسم اونر الغرفة امريكن جاردن وتم تغير اسم الاونر الي اسم امريكن كلاب - سر الصنعه - والغريب انهم استعادو الغرفة رغم ان الحقير رمزي - اقصد تروس تن- لم يكن يملك اي بينات لاستعادة كلمة السر ولا يملك حتي رقم الفيزا او غية ولهذا وم وجدوة في الغرفة باسمةتروس تن لم يستكطع ان يسترجع الاسم الخاص بة - امريكن جاردن - ولكنها العمالة

                اما بخصوص بعض الغزوات الاخري البسيطة

                اخذ اسم الحقير ابو لهب ولم يسترجعة حتي الان وكان الاخوة بياخدوة لفة كل شوية منهم الاخ سبروك اخدة ودخل غرفة مهرئيل ايام انفصالها عن توس تن وصعد علي الميك وضحك وعرفوة ومن يومها لم ياخذة لفة كفاية علية كدة

                واخذ اسم مهرئيل لمدة 12 يوم والتي كشف لنا بعد اخذة انها تعيش قصة حب عنيفة مع احدهم ولكنها بعد ان كان تقيم تقريبا في غرفة الهلب 24 ساعة استرجعته ولكن بقئامة فضية

                والعديد بفضل الله

                ونساءل الله ان يبارك في العمل وان يكون خالص لوجة الله وان يكون في ميزان حسنات من قام بة

                والله من واء القصد وهو يهدي السبيل
                شبكة الحقيقة الاسلامية للحوار مع غير المسلمين
                <a href=\'http://trutheye.com\' target=\'_blank\'><img src=\'http://www.trutheye.com/trutheyebanner.gif\' border=\'0\' alt=\'user posted image\' /></a>

                <span style=\'color:0000CC\'><span style=\'font-family:Tahoma\'>انت المشاهد لمشاركاتي رقم </span></span>
                <a href=\'http://rightstats.com/cgi-bin/counter.asp?cid=46365\' target=\'_blank\'>http://rightstats.com/cgi-bin/counter.asp?cid=46365</a>

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #23
                  بسم الله الرحمن الرحيم

                  والحمد لله والصلاة والسلام علي اشرف خلق الله وبعد

                  انقل لكم حواري مع الحقير المدعو ماجد مع حذف بعض الالفاظ حفاظا علي امور عديدة وكان الحوار علي المسنجر بعد ان تم اختراق جهازة والاستيلاء عل كافة معلوماته

                  Never give out your password or credit card number in an instant
                  message conversation.

                  الحمد لله sends:


                  الحمد لله says:
                  ااااااااااااجد
                  الحمد لله says:
                  ههههههههه
                  الحمد لله says:
                  وابوك ( عباة محذوفة ولكنها ليست سب ولكن رقم تلوفن والدة )
                  الحمد لله says:
                  تاخد المنزل كمان
                  الحمد لله says:
                  دي صورتك وانت صغير شوية هههههههه
                  الحمد لله says:
                  تحب تاخد رقم تلفون البيت بتاعموائيل
                  الحمد لله says:
                  ولا المحل ؟؟؟
                  الحمد لله says:
                  ولا نتكلم رجالة

                  Sending of "alkalb.JPG" to Praises has failed.
                  وارسلت لة لاصوة وما ان شاهدها ورفض استقبل الصورة

                  الحمد لله says:
                  ههههههه
                  Praises says:
                  مين معى
                  الحمد لله says:
                  انت مش عارفني
                  Praises says:
                  عاوز ايه
                  الحمد لله says:
                  انا عملك الردي
                  Praises says:
                  ?
                  الحمد لله says:
                  ( عبارة محذوفة للاهمية )
                  الحمد لله says:
                  اعتبرك راجل ونتكلم رجالة ماشي
                  Praises says:
                  يا عم انت لسه فاكر ما خلص من امبارح
                  الحمد لله says:
                  دة يعتبر وعد
                  Praises says:
                  It&#39;s Over I Have One Word Ask ram She Knows My Word
                  الحمد لله says:
                  يعني ملقيش واحد باسم تاني وتقلي مش انا ؟؟
                  الحمد لله says:
                  بص يا ماجد
                  الحمد لله says:
                  انا عارف كتير وكتير اوي
                  الحمد لله says:
                  وانا مبحبش اطول في الموضيع
                  الحمد لله says:
                  انا ليا مشاغلي
                  الحمد لله says:
                  حقيقي مش فاضي
                  الحمد لله says:
                  ومش عاوز وجع دماغ
                  Praises says:
                  بلاش الاسلوب ده لانه ما بيجبش معى نفع
                  الحمد لله says:
                  ( عبارة محذوفة للاهمية )
                  Praises says:
                  ( عبارة محذوفة للاهمية )
                  الحمد لله says:
                  لا لا لا بص يا حبيبي
                  الحمد لله says:
                  انا محدش قبل كدة قالي ازي يكون اسلوبي ماشي
                  الحمد لله says:
                  وانا ان كنت بكلمك بس عشان اهلك وانت فاهمني طبعا
                  الحمد لله says:
                  يعني والدك واسرتك
                  الحمد لله says:
                  افهمني انا مش بهدد
                  الحمد لله says:
                  انا بنفذ
                  الحمد لله says:
                  عاوز تبقي راجل علي عيني
                  الحمد لله says:
                  عاوز تبقي عيل خلاص دة قرارك
                  Praises says:
                  الموضوع انتهى
                  الحمد لله says:
                  وعمونئيل دة صحبك مش معاة تسسجيلات ؟؟
                  الحمد لله says:
                  اقسم بالله اني لو لقيت اي تصرف من اي واحد يخصك او لا يخصك مش هرد عليك
                  بكلام لا انت اللي ( عبارة محذوفة للاهمية )تندم انك عرفت البال توك او
                  النت يا هندسة
                  Praises says:
                  عاوز تسخن المسائل اعمل اللى انت عاوزه
                  Praises says:
                  hgl,q,u hkjin
                  الحمد لله says:
                  هههههههه
                  Praises says:
                  الموضوع انتهى
                  الحمد لله says:
                  عادي سخن اوي واوعدك قبل ما تفكر ( عبارة محذوفة للاهمية )
                  Praises says:
                  سلام لو تعرف معناه
                  الحمد لله says:
                  دة بقي موضوعي مش مووع اي حد
                  الحمد لله says:
                  يعني بترفع راية بيضا
                  الحمد لله says:
                  سلام يا ماجد


                  وانتهي الحوار والحمد لله من قبل ومن بعد وقريبا مع حلقة اخري من الحوار ولكن مع



                  الحقير باستا


                  والله من واء القصد وهو يهدي السبيل
                  شبكة الحقيقة الاسلامية للحوار مع غير المسلمين
                  <a href=\'http://trutheye.com\' target=\'_blank\'><img src=\'http://www.trutheye.com/trutheyebanner.gif\' border=\'0\' alt=\'user posted image\' /></a>

                  <span style=\'color:0000CC\'><span style=\'font-family:Tahoma\'>انت المشاهد لمشاركاتي رقم </span></span>
                  <a href=\'http://rightstats.com/cgi-bin/counter.asp?cid=46365\' target=\'_blank\'>http://rightstats.com/cgi-bin/counter.asp?cid=46365</a>

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #24
                    بسم الله الرحمن الرحيم

                    الحمد لله والصلاة والسلام علي خلق الله وبعد

                    نسيت صورة الواد
                    مرفقة
                    شبكة الحقيقة الاسلامية للحوار مع غير المسلمين
                    <a href=\'http://trutheye.com\' target=\'_blank\'><img src=\'http://www.trutheye.com/trutheyebanner.gif\' border=\'0\' alt=\'user posted image\' /></a>

                    <span style=\'color:0000CC\'><span style=\'font-family:Tahoma\'>انت المشاهد لمشاركاتي رقم </span></span>
                    <a href=\'http://rightstats.com/cgi-bin/counter.asp?cid=46365\' target=\'_blank\'>http://rightstats.com/cgi-bin/counter.asp?cid=46365</a>

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • #25
                      أخى الحبيب توث أى بالله عليك لو عرفت حد من اسكندرية قول عليه فوراً :chair: :boxing:

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?


                      • #26
                        :4: :4:

                        حلوة اوى الحكايات دى

                        ان شاء الله نسمع عنكم كل الأخبار العظيمة , وينصركم الله على الضالين

                        والله بفضح شر البرية

                        وشكرا لكم trutheye

                        jpdhjn

                        îن îëéىهْ نçمùهْ?


                        • #27

                          ماشاء الله يا أخى العزيز
                          ماشاء الله يا أخى العزيز
                          ماشاء الله يا أخى العزيز
                          truthey

                          ربنا يبارك لك بجد فرحتى من قلبى أن هذه الفئه القذره تم التوصل لها

                          جزاك الله خيرا عن الإسلام والمسلمين
                          <span style=\"font-size:24pt;line-height:100%\"><a href=\"http://www.ebnmaryam.com/vb\" target=\"_blank\">www.ebnmaryam.com/vb</a></span>

                          îن îëéىهْ نçمùهْ?


                          • #28
                            أستااااااااذ يا حبيبي أستاااااااااااذ .. :starwars:

                            ربّنا يبارك فيك أخي الحبيب ترووث آي على هذه الفضائح المقدّسة .. :strether:

                            و سلامٌ على المفضوحين :hlopeat:

                            :hp:
                            *** *** ***

                            îن îëéىهْ نçمùهْ?


                            • #29
                              الحمد الله الذي جعل لي إخوة أبطال يفرحون المسلمين من شرور أهل الشر

                              أشكركم جميع يا أبطال إسلام و اللهم أكثر من أمثالكم يا رب

                              كنت أدخل إلى تلك الغرفة القذرة و لا أستطيع أتحمل دقيقة واحدة من كثرة الشتائم في حق سيد الخلق أما الآن فقد إنشرح قلبي و أحسست بالنصر الله أكبر إستمتعت كثير - أشكركم -

                              îن îëéىهْ نçمùهْ?

                              Working...
                              X