إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

حوار كوميدى جدا جدا بين الاخ وسام عبد الله والقس الصعيدى فلوبس

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • حوار كوميدى جدا جدا بين الاخ وسام عبد الله والقس الصعيدى فلوبس

    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


    حوار كوميدى جدا جدا بين الاخ وسام والقس فلوبس

    http://muslimchristiandialogue.com/audio/calls/fel.rm


    لا تعليق

  • #2

    بارك الله فيك أخى الحبيب

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3
      هههههههههههههه جامدة يخريب عقلك انا موت من الضحك

      ربنا يهدي الجميع

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #4
        ههههههههههههه

        مشكور ع المرور

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #5
          اللهم ارزقنا حسن الخاتمه ،واهدي انت الهادي(اللهم آمين) ياأخ وسام ربنا يفرحك دنيا وآخره بالرغم اني من الصعيد بس دمك زي السكر يابوييييييييييييييييييييييييييييييي
          sigpic

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #6
            ما سمعتش ومافهمتش

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #7
              ما سمعتش ومافهمتش


              ايه الى مسمعتهوش

              وايه الى مفهمتهوش ؟؟!

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #8
                خخخخخخخخخ

                المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاء رافت مشاهدة المشاركة
                ما سمعتش ومافهمتش
                إزااااي منسمعش وفي نفس الوقت منفهمش الأتنين ميجووووش ولاكن جميل جداا الحوااار أنا مت من الضحك هههههههههه

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #9
                  جامدة يا شقاوة يا غالى

                  استئذنك فى النقل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #10
                    جامدة يا شقاوة يا غالى

                    استئذنك فى النقل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



                    اتفضل يا باشا من غير اذن



                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • #11
                      هههههههههههههههههههههه فضيحه والله

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?

                      Working...
                      X