السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مرحب فيكم اخواني
الرجاء مساعدتي
عند دخولي للبالتوك
ببقى في اي غرفه حوالي الدقائق المعددوة وبعدها تظهر لي هذه الرساله ويفصل البرنامح ..
حتى لو اعمل Send Error Report او لا اعمل يفصل لحاله
لاصحاب الخبرة مساعدتي ,,
مرحب فيكم اخواني
الرجاء مساعدتي
عند دخولي للبالتوك
ببقى في اي غرفه حوالي الدقائق المعددوة وبعدها تظهر لي هذه الرساله ويفصل البرنامح ..
حتى لو اعمل Send Error Report او لا اعمل يفصل لحاله
لاصحاب الخبرة مساعدتي ,,

îن îëéىهْ نçمùهْ?